Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Vad trevligt för dig att du gillar att suga omskuren judekuk och sedan sitta i knät på judar och hand i hand sitta och hata muslimer så där mysigt tillsammans?
Du hade inte kunnat lämna organisationen för du hade aldrig varit välkommen från första början. Du kanske inte visste det, men NMR är nazister, inga jävla tomtar till Jimmy Åkesson-fans.
Själv avskyr jag bägge, men eftersom jag inte är helt jävla efterbliven förstår jag judefrågan och inser att araberna bara är brickor i spelet.
Jävlar vad du framställer dig själv som riktigt jävla smart, prenumerant på ” En Ding Ding Värld”? Några större studieskulder har du garanterat inte!!!!
Du har alltså inte förmågan att komma på något att skriva själv, utan du drar en kopia och vänder det likt små barn i sandlådan som skriker -DET ÄR DU!!! -NÄ, DET ÄR DU!!!
NMR är lika lätt att gå med i, ungefär som som att gå till biblioteket och hämta ut ett lånekort, men det vet ju inte du för du är ju inte medlem, hahahaha, jävlar vad roande läsning, just det ja, du är ju inte efterbliven!!! Hahaha, Eller? Nej för i helvete, du förstår ju jude frågan! Frågan är då, är judefrågan på hebreiska?
Tack som fan MR Förstår Judefrågan för morgonens första riktigt goa garv, skrattade mig harmynt, kör gärna på med fler inlägg, du är en roande filur, får nog fan gå in och läsa din post historik, kan till och med bli en egen humortråd på FB.
Krya på dig!