2023-10-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nu är hon med i Aftonbladet med
Hm ser inte aftonbladet mer än det som stod i expressen för 1 v sen ! Och det var efter det plus allt hon lagt ut som fick mig på fundera på allting kring henne. Blir så irriterad då det ska framstå att Andreas skiter I det hela . Vilket han ej gör utan Nicci själv som valt detta .Och ändå får han hot & hat skickat till sig pga hennes utsagor
2023-10-12, 11:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Hm ser inte aftonbladet mer än det som stod i expressen för 1 v sen ! Och det var efter det plus allt hon lagt ut som fick mig på fundera på allting kring henne. Blir så irriterad då det ska framstå att Andreas skiter I det hela . Vilket han ej gör utan Nicci själv som valt detta .Och ändå får han hot & hat skickat till sig pga hennes utsagor
Tror det bästa är inte se eller följa vad hon pysslar med Nicci men så länge hon får uppmärksamheten så kommer hon forts, Bekräftelsebehovet falnar då hon ser att intresset svalnar hos folket utanför hennes följar krets!
2023-10-14, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror det bästa är inte se eller följa vad hon pysslar med Nicci men så länge hon får uppmärksamheten så kommer hon forts, Bekräftelsebehovet falnar då hon ser att intresset svalnar hos folket utanför hennes följar krets!

Tänkte på det, Nicci kör ju på TikTok gravid vecka för vecka, det gör ju även Molly Rustas men Molly Rustas började ju med det så då apar Nicci efter henne! Så töntigt!
2023-10-15, 15:27
Medlem
Nu har Niccis mamma lagt upp en video och skrivit helt otroligt det ligger en mini nicci i magen.z

Hoppas barnet kommer ut och är kopia av sin pappa!
2023-10-15, 18:00
Medlem
Citat:
Nu har Niccis mamma lagt upp en video och skrivit helt otroligt det ligger en mini nicci i magen.z

Hoppas barnet kommer ut och är kopia av sin pappa!

Eller kanske vi ska hoppas att barnet får med sig de bästa sidorna från båda föräldrarna? För en kopia utav någon av dom vore nog ingen höjdare hehe.
2023-10-15, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyGodknows
Eller kanske vi ska hoppas att barnet får med sig de bästa sidorna från båda föräldrarna? För en kopia utav någon av dom vore nog ingen höjdare hehe.

Utseendet syftade jag på
2023-10-15, 19:39
Medlem
Citat:
Utseendet syftade jag på

Jasså du gick på utseendet du. Trodde givetvis du syftade på personligheten.
Men när du ändå pratar om deras utseende så måste jag säga att jag tycker både Nicci och Andreas ser väldigt bra ut egentligen.
2023-10-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyGodknows
Jasså du gick på utseendet du. Trodde givetvis du syftade på personligheten.
Men när du ändå pratar om deras utseende så måste jag säga att jag tycker både Nicci och Andreas ser väldigt bra ut egentligen.

Ja eftersom hon skriver mini me så hoppas jag hon blir en mini Andreas
2023-10-19, 03:28
Medlem
Citat:
Ja eftersom hon skriver mini me så hoppas jag hon blir en mini Andreas

Gud ja.

Andreas kompis ska inte längre vara gudfar (som bägge två gick ut med offentligt 1/9) läste jag utan nu ska Niccis storebror E*ton vara det.

Mycket om Niccis mamma. Någon som vill betta emot att hennes mamma kommer ta över det hela och sitta barnvakt på helgerna när Nicci är ute på stan och slirar? Kan se det framför mig ”Nu är denna mamman ute och gör stan” osv osv.

Tyst fortfarande om vad Andreas enligt Nicci skulle ha utsatt henne för - känner igen detta sedan tidigare med att hänga ut och smutskasta och sen händer ingenting med tiden.
2023-10-19, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Gud ja.

Andreas kompis ska inte längre vara gudfar (som bägge två gick ut med offentligt 1/9) läste jag utan nu ska Niccis storebror E*ton vara det.

Mycket om Niccis mamma. Någon som vill betta emot att hennes mamma kommer ta över det hela och sitta barnvakt på helgerna när Nicci är ute på stan och slirar? Kan se det framför mig ”Nu är denna mamman ute och gör stan” osv osv.

Tyst fortfarande om vad Andreas enligt Nicci skulle ha utsatt henne för - känner igen detta sedan tidigare med att hänga ut och smutskasta och sen händer ingenting med tiden.

Har hon ändrat det nu? För hon sa någonstans för ett tag sedan att SJÄLVKLART skulle det vara samma gudfäder…

Undrar om Andreas får vara med på dopet?!
2023-10-19, 10:02
Medlem
Citat:
Gud ja.

VA? Ska han inte få vara gudfar längre??? Hon sa ju vid nåt tillfälle att han självklart skulle det.
2023-10-19, 10:28
Medlem
Citat:
Gud ja.

Hm , är så trött på detta nu !! Att ingen ser igenom Nicci vad hon håller på med samma visa varje gång ! Undrar om Andreas kommer få vara delaktig alls . Får en känsla att hom kommer lägga in om ensam vårdnad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in