Citat:
Ursprungligen postat av
haresEar
Vem har pratat om neutralitet? Din incelhjärna verkar inte kunna förstå mer än en sak samtidigt. Det är väldigt tydligt, också tydligt att du försöker bygga manlighet genom att ta beslut. Småhakor som du vill gärna brösta upp sig, men här har du fel, du väljer sida från soffan i Sverige, från något du bildat dig en uppfattning den senaste veckan.
I. N. C. E. L
Om du inte har märkt det så har du hoppat in i en diskussion mellan mig och en annan. Det verkar vara din hjärna som inte hänger med. Så din logik är att väljer man Israel framför Hamas så är man en incel? Vilket slagkraftigt argument!
Det låter nästan som att du håller på att börja gråta haha. Du beter dig som en osäker, feminiserad sojapojke som inte vågar ta ställning och som blir emotionellt upprörd över att jag säger ordet man/manlighet och du kallar mig för incel? Jag tror nog vi vet vem det är som kvinnorna inte blir våta av..

. Om du visste vem jag var så hade du förstått hur skrattretande din kommentar är.
Du hakar upp dig på ordet manlighet, är det för att du själv är enormt omanlig? Håll dig till trådstarten, var saklig och sluta tramsa annars ignorerar jag dig. Din kommentar har ingen inverkan alls. Men att projicera dina problem på andra är väl en del av dina strategier när du blir totalt överkörd i en saklig diskussion?
Jag står för det jag säger, jag tycker det är oerhört svagt att inte kunna välja mellan Hamas och Israel.
Min hjärna fungerar utmärkt. Jag är högskoleutbildad och har stor kompetens inom många områden.
Jag tillhör en av dem som har tagit ställning.
Nej, jag bröstar inte upp mig, jag har valt sida tills vidare. Det är inte svårt att välja sida mellan Hamas och Israel men för dig är det svårt verkar det som trots att du befinner dig på så långt avstånd ifrån Israel så är du för rädd för att ta ställning.
Du kommer bli ihågkommen som en räddhare som aldrig vågade ha en stark åsikt i något läge.
En enda personlig attack till och du blir ignorerad. Jag är här för att diskutera sakliga saker men däremot så tänker jag inte förneka att jag tycker att det är svagt att inte kunna ta ställning under denna kritiska tid.
Se detta:
https://www.flashback.org/t3563092