Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
Kan du specificera vem jag har tryckt ner?
Jag tror faktiskt att många håller med mig här i tråden om att du kört med härskarteknik mot de som inte håller med dig
Och det är ingen lögn
Det är bara tragisk att du inte förstår det själv
Ja visst, ni lögnaktiga troll håller varandra om ryggen. Du är tveklöst en av de allra värsta i tråden när det kommer till personliga påhopp. Att du sedan inte ens klarar av att ta en bråkdel av din egen "retorik" visar bara vilken bräckligt lättkränkt klenfis du är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
Vad jag vet så har ingen här sagt att de VET att Maja inte sov
Du skrev själv just ett inlägg med precis den innebörden, som var det jag svarade på.
Ditt självbedrägeri är monumentalt.
Men det är som vanligt, du påstår en sak i en mening och i nästa påstår du att du inte påstått det, eller beklagar dig över dem som beter sig som du just betett dig. Det är ständigt återkommande.
När det kommer till Majas sömn så tyder det mesta på att det hon säger stämmer. Allt ifrån Johannas vittnesmål om att Maja "försvann" in i lägenheten när de kom hem och att Johanna inte visste var hon befann sig, via inga andra telefonaktiviteter än rörelsen under några få minuter 0219-0225, till det faktum att det ansikte som telefonen reagerade på 0233 inte kändes igen, och således sannolikt inte var Majas.
Helt tydligt har även hovrätten insett att det Maja säger stämmer, eftersom de valde att släppa henne fri direkt efter hovrättsförhandlingen.
Maja är helt enkelt oskyldig till mord, så enkelt är det bara. Du kan lägga ner ditt hat och dina insinuationer och ditt ständiga gnäll om hur kränkt du är. Du som mer än någon annan bär dig illa åt och bryter mot reglerna här på forumet!