2023-10-14, 19:35
Medlem
Zloths avatar
Eftersom Israel verkar gå in trots att det kommer få katastrofala konsekvenser så är det bara att hålla tummarna på att så många kroknäsesoldater som möjligt blir dödade nu.
Citera
2023-10-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Gaza-borna får årligen mångmiljadbelopp från länder och organisationer. Varför kan de inte ha sitt eget vatten el och mat. Vaför ska Israel mata dom med allt?

Nej det undrar jag med men då saluför jag tydligen dom värsta vidrigheterna som förekommit i tråden.

Israel har ju aldrig hjälpt palestinier i dess vardag.. aldrig… aldrig någonsin..

Sjuka jävlar i tråden får jag säg.
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppfjantar
Det verkar samtidigt som att USA/Israel har varit med och skapat Hamas precis som med muslimska brödrarskapet. Vi övriga får ta hand om skiten som dom skapar.

Ingenting är muslimernas eget fel. De är fria från ansvar. Eller hur?
Citera
Medlem
Citat:
Israeli Forces are noted to be on the move near the Northern Gaza Strip.

https://twitter.com/sentdefender/status/1713244912366276745?t=W1VmYcTSHY-6s4c-ZJoqRA&s=19

Citat:
JERUSALEM (AP) — Israeli military spokesman says Israel to strike Gaza City "very soon."

https://twitter.com/DeItaone/status/1713243576098750637?t=pRgh7AWyRknZYa-BFWZXvQ&s=19
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Israelerna är slöa nu. De mobiliserade sina trupper för flera dagar sedan. Dags att de gör något och inte bara stå och väntar på stäppen.
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Israel precisionsbombar inte flyende civila.

Beror väl på? Misstänker IDF att de flyende är Hamasmedlemmar som poserar som civila, så är det väl inte omöjligt att de bombar? För det lär ju krylla av Hamasmedlemmar som just nu flyr, eller omgrupperar, eller försöker infiltrera israeliskt territorium. Och enda sättet för dem att röra sig utomhus utan att bli eliminerade är förmodligen att förklä sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Så muslimer fanns innan islam skapades säger du?

Muslim betyder person som underkastar sig Allah. Enligt Koranen var Adam den förste människan att göra så och därmed den förste muslimen.
Citera
2023-10-14, 19:37
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Det är inte mycket som är vad det ser ut att vara i storpolitiken i Mellanöstern. Jag tror att MBS, Bidens rådgivare och Netanyahu har gjort upp om att tiden är kommen för att ta itu med ayatollorna.
Jag tror du har rätt, och även att både Ryssland och Kina räknar med det.

Judarna lär sätta ungefär hela världen i brand. Begripligt ur deras perspektiv visserligen.
Citera
2023-10-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppfjantar
Det verkar samtidigt som att USA/Israel har varit med och skapat Hamas precis som med muslimska brödrarskapet. Vi övriga får ta hand om skiten som dom skapar.
Är musslorna barn som "någon annan" måste ta hand om?
Citera
2023-10-14, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Mao du sitter bara och ljuger ihop massa skit...

Då får du ta upp det med Aftonbladet och Expressen din inavlade gethjärna det stod nämligen där att IDF bombat en konvoj med flyende palistinier...

Lustigt att Aftonbladet och Expressen bara är en trovärdig källa när det passar din agenda.

Om det nu är så är det för jävligt, vad mer vill du att jag ska säga?
Citera
Medlem
Kallekools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommar.cool
Muslim betyder person som underkastar sig Allah. Enligt Koranen var Adam den förste människan att göra så och därmed den förste muslimen.

Du är ignorant. Islam som politisk och religiös rörelse startade ca 600 e.kr. med Mohammed.

Judarna som folk och religion är mycket mycket äldre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
"Svenskar" och över 100 "Norrmän" kanske nu inte släpps ut ut Gaza via gränsövergången till egypten som tidigare aviserats.

mkt.bra. Man ju iaf. var deras sympatier ligger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in