2023-10-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Skruvade vänsterintellektuella, nazister, Socialdemokrater för Tro och Solidaritet, islamister, kommunister, Märta Stenevi och den där turken som leder Centern och vars namn jag aldrig lär mig. Ja, och Annica Billström. Speciellt efter två pavor vin på nattkröken.

Inte direkt folk som går hem i stugorna.
Svenskar pratar inte om det öppet, men många ser naturligtvis paralleller till muslinernas barbari som pågår i Sverige, just nu. Jag tror inte många skulle gråta om vi började peppra gängkriminella.

Jag har inte sett någon kommentar av Magdalena
Andersson ännu. Snacka om att hon måste hålla tungan rätt i mun nu.

Väldigt få föreslår dock här att vi ska massakera alla äldre, handikappade, kvinnor och barn eller fördriva dem från rinkeby och Södertälje för att komma åt och "utrota" gängen.
Citera
2023-10-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej han har inte inflytande över något. Du beskriver hans självbild bara. Han är med i lite diskussionsklubbar men ingenstans där någon med makt beslutar något. T.o.m. en Liten anka i den lilla svenska ankdammen.

Han hade inte bara en dålig politisk åsikt utan var en dålig statsminister för en misslyckad regering och fick mycket kritik för sitt "arbete" i Bosnien. Det är bara i Sverige man (Typ media och de som får sin verklighet från media) tyckt han har varit "så internationell och så". En kass politiker som nu blivit en gammal kass politiker.

Ja du tycker det men det motsäger inte faktum.
Citera
2023-10-14, 14:06
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Man bör också komma ihåg att många I Gaza befinner sig just på den över befolkade lilla plutten därför att de tidigare blivit fördrivna, av isrealernas invandring i palestina, från sina hem där när Israel fördrev de som tidigare bodde i det land de "fick".. så att bli fördrivna nu till 3n ännu mindre uttorkad del av plutten kan ju förståligen kännas som en dödsdom i sig för många. Sam kanske t.om anser att det är bättre att dö hemma av en bomb än svälta ihjäl i ett läger?

Men det är bara de som fortfarande är flyktingar. Liksom Jordanien skulle Egypten ha gett dem egyptiskt medborgarskap 1949, och det här hade inte längre alls varit ett problem.

Resten av arabvärlden har ett stort ansvar för att konflikten fortfarande existerar.
Citera
2023-10-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Detta eviga tjat. Israel hade ingen militär 1948 utan det var de segrande västmakterna efter WW2 som la grunden för staten Israel med stöd av FN.

Så judarna är oskyldiga tycker du?
De mördade ju tex Bernadotte 1948 och en av mördarna blev sen premiärminister 1983-1992.
Citera
2023-10-14, 14:07
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Efter Israels pågående massaker på gaza, så kommer nog fler och fler ansluta till det manifestet.

Finns ingen sådan massaker.
Citera
2023-10-14, 14:09
Medlem
4-4-2s avatar
Nu protesterar tusentals pro-palestinier i centrala London. Mysigt.
Citera
2023-10-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Jaha, och även där så nämner du inte invasionskrigen som muslimerna alltid startar. Ni är alltid offer även om ni startar konflikter, eller hur?

Det är väl USA som startat de senaste krigen?

(Jag är för övrigt helvit svensk ända bak till vikingatid. Även gjort DNAtest som visar Sverige bakåt i tusentals år. )
Citera
2023-10-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Intressant om Pakistan skulle få för sig att lägga sig i nu det är ett stort land med kärnvapen realtivt nära Israel...
Nåt säger mig joinar Pakistan detta krig har vi kommit 2 steg närmare nån använder kärnvapen..
Citera
2023-10-14, 14:10
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Väldigt få föreslår dock här att vi ska massakera alla äldre, handikappade, kvinnor och barn eller fördriva dem från rinkeby och Södertälje för att komma åt och "utrota" gängen.

Väldigt få har svårt att förstå orsakssamband till den milda grad som du. Väldigt få faller för den typen av förenklingar. Den kategorin begränsar sig till de grupper jag nämnde som exempel.

Faktum är att ingen normal människa gläder sig över att oskyldiga dör. Men som sagt, de flesta kan förstå att blodet är på Hamas händer. Jag respekterar att så inte är fallet i din värld.
Citera
2023-10-14, 14:11
Medlem
Sgt.Blands avatar
IDF laddar upp ordentligt nu. Attack ikväll redan?

https://x.com/IntelCrab/status/1713163991457910937
Citera
2023-10-14, 14:12
Medlem
Citat:
Man bör också komma ihåg att många I Gaza befinner sig just på den över befolkade lilla plutten därför att de tidigare blivit fördrivna, av isrealernas invandring i palestina, från sina hem där när Israel fördrev de som tidigare bodde i det land de "fick".. så att bli fördrivna nu till 3n ännu mindre uttorkad del av plutten kan ju förståligen kännas som en dödsdom i sig för många. Sam kanske t.om anser att det är bättre att dö hemma av en bomb än svälta ihjäl i ett läger?

Finns det ens en enda palestinier som har något som helst ansvar för sin egen situation/sitt eget öde här i världen?
Citera
2023-10-14, 14:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Så judarna är oskyldiga tycker du?
De mördade ju tex Bernadotte 1948 och en av mördarna blev sen premiärminister 1983-1992.
Va fan har det med saken att göra, Israel hade ingen krigsmakt 1948 som kunde fördriva palestinier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in