Citat:
Ursprungligen postat av
Rotebro-Retard
Du och andra muslimer kan ju hävda att det är en ockupation tills ni dör. Ingen bryr sig för ni har fel. Hela jävla världssamfundet står med Israel i den frågan för att dom har laglig rätt.
Ni är bara butthurt incels nu som kidnappar, våldtar och mass-slaktar barn. Hela världen har vänt er ryggen, med all rätt. Det skulle gjorts för 50 år sedan.
Get a hint, lämna Gaza och Västbanken. Det är inte er mark. Lämna den till de få kristna som är utspridda i världen att få komma tillbaka och bo i sina gamla områden.
Jag är lite fundersam kring varför du och så många andra här ljuger om en sak som är så uppenbar och enkel att kolla upp. Hela världssamfundet definierar nämligen områdena som av Israel ockuperade palestinska områden (det där är FNs säkerhetsråds definition som bl.a. USA, Israels enda allierade i hela världen, står bakom). Men du kanske har annan information? Kan du få fram en källa för att något land i hela världen, förutom Israel, inte anser att Gaza och Västbanken är att betrakta som av Israel ockuperade palestinska områden? Det borde vara lätt för dig att hitta ett eller flera i-länder som uttryckt det eftersom du påstår att ”hela jävla världssamfundet står med Israel i den frågan”. Någon resolution från FNs säkerhetsråd borde du väl också kunna hosta fram? Det blir nog svårt tror jag eftersom FNs säkerhetsråd så sent som 2009, fyra-fem år efter att IDF drog sig tillbaka från Gaza alltså, uttalade att Gaza är en del av de av Israel ockuperade palestinska områdena.
Dina påståenden är uppenbart och solklart felaktiga, oavsett om de är det för att du är en lögnare eller för att du är okunnig. Men kom igen nu, visa att jag har fel och att ”hela jävla världssamfundet” anser att Gaza och Västbanken inte är av Israel ockuperade områden.