Citat:
Ursprungligen postat av
Rotebro-Retard
Hur många koraner finns det utspridda i världen, 4-5 miljarder? Där är din källa, öppna en av dom och läs vad satansverserna säger om judar och kristna. Koranen är väl för dig en "trovärdig källa" eftersom du älskar den så mycket.
För övrigt gott folk, den här kanalen verkar bra.
https://www.youtube.com/watch?v=CBe_W66X788
Muslimer inuti Israel vill att Gaza ska förstöras, det efter att Hamas dödat medlemmar i deras familjer. Muslimer vill nu alltså också att Gaza ska plattas till. Go figure.
Du fortsätter gå på med ditt 100% hittepå och sätter din egna etikett på vem jag är...
Fick jag bestämma skulle vi börja med att riva alla moskeer i landet och förbjuda Islam i landet. Det är en förlegad religion som bl.annat förtrycker kvinnor.
MEN det försvarar inte betydelsen av att se neutralt på just denna konflikten!!
Man måste kunna skilja på det.
Hur tror du rättsväsendet i världen skulle se ut om alla domare vore korrupta och mutade?
Hade inte Israel gebomfört de handlingar de gjort gissar jag att vi inte haft denna konflikt idag.
De skulle fortsatt levt i Palestina som de gjort tidigare.
Kanske hade det fött konflikter, men då kanske man kunnat se annorlunda på dessa.
Att utropa sej till egen stat på palestinsk mark samt ockupera mark i Libanon, Syrien och Egypten är inte ett vinnande koncept till långvarig fred.
Det borde Israelerna förstått. De är ju trots,allt rent generellt ett rätt smart folk.
Men här har man haft stort stöd av USA.
Vad det inneburit och eventuell motivation till detta kan vi spekulera och fundera över i annan tråd.