2023-10-14, 12:28
Medlem
IDF går iaf inte och röjer fester som dina kompisar

men nu ska mussar lära sig en läxa

muslimerna runt omk kan bara se på, för de vet hur mkt spö de får igen

Ny tid kommer efter detta

MÖ kommer ha fred , men det är Israel som styr Jerusalem punkt

Är det uppfattat?

Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Är det ett erkännande att Israel inte uppträder civiliserat?

Observera gärna att jag inte påstår att Israel inte skulle uppträda civiliserat! Jag har sagt att det kan diskuteras. Samtidigt är en sådan diskussion direkt ointressant enligt min mening, det är du som vill diskutera saken.
Citera
2023-10-14, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Cymbaltazzen som försvarar Rysslands krig ska försöka läxa upp Israel, nä, den gubben går inte.

Den ryska desinformationen är tydligt närvarande i även denna konflikt.

Här är en kort tråd om narrativ som spris av de klassiska rysstrollen.

Citat:
Бойовий Їжачок
@YuriEzhov
Oct 8
What is similar between the war in #Ukraine and in #IsraelAtWar ?
russian disinformation influence.
At least two narratives have been identified so far:
1/5

https://nitter.net/YuriEzhov/status/1711029208816992398#m
Citera
2023-10-14, 12:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Hur många koraner finns det utspridda i världen, 4-5 miljarder? Där är din källa, öppna en av dom och läs vad satansverserna säger om judar och kristna. Koranen är väl för dig en "trovärdig källa" eftersom du älskar den så mycket.

För övrigt gott folk, den här kanalen verkar bra. https://www.youtube.com/watch?v=CBe_W66X788

Muslimer inuti Israel vill att Gaza ska förstöras, det efter att Hamas dödat medlemmar i deras familjer. Muslimer vill nu alltså också att Gaza ska plattas till. Go figure.
Du fortsätter gå på med ditt 100% hittepå och sätter din egna etikett på vem jag är...
Fick jag bestämma skulle vi börja med att riva alla moskeer i landet och förbjuda Islam i landet. Det är en förlegad religion som bl.annat förtrycker kvinnor.

MEN det försvarar inte betydelsen av att se neutralt på just denna konflikten!!

Man måste kunna skilja på det.

Hur tror du rättsväsendet i världen skulle se ut om alla domare vore korrupta och mutade?

Hade inte Israel gebomfört de handlingar de gjort gissar jag att vi inte haft denna konflikt idag.

De skulle fortsatt levt i Palestina som de gjort tidigare.
Kanske hade det fött konflikter, men då kanske man kunnat se annorlunda på dessa.
Att utropa sej till egen stat på palestinsk mark samt ockupera mark i Libanon, Syrien och Egypten är inte ett vinnande koncept till långvarig fred.

Det borde Israelerna förstått. De är ju trots,allt rent generellt ett rätt smart folk.
Men här har man haft stort stöd av USA.
Vad det inneburit och eventuell motivation till detta kan vi spekulera och fundera över i annan tråd.
Citera
2023-10-14, 12:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Dom är värre barbarer som skickar misiler på sjukhus och dödar empatilöst
Deras agenda är utrota muslimer totalt

Men Hamas agenda är väl att utrota alla judar så de är lika goda kålsupare som man brukar säga.
Citera
2023-10-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Sluta ljug. Jag såg ett Gaza-klipp igår där muslimer gömmer sig i sjukhus och enligt muslimernas egen utsago just för att Israel inte bombar där.

"Jag såg ett"..."klipp"... så jag vet :-)...

Statistiken ljuger inte. Israel har I närtid dödat fler oskyldiga, barn, civila, kvinnor, journalister FN-a4beteare, rödakorset medarbetare, än Hamas, ISIS och Ryssar tillsammans. Israel och judarna beter sig som avskum och djur. Sen skriker dem att det är "antisemitism" när hatet de föder växer. Tragiskt.
Citera
2023-10-14, 12:30
Medlem
Citat:
Hur var det nu?
Att döda empatilöst, förra lördagen, inga minnen som kommer till dig?
260 civila obeväpnade ungdomar på en freds och kärleks festival, verkligen, inga minnen av det? Eller de ca 1000 barn, kvinnor, gamlingar som slaktades i sina hem på några timmar i lördags morse?
Du minns inte?

Utrota alla muslimer?
Ja, varför inte, om det hände ena dagen så skulle det vara fred i världen dagen där på!
Senast redigerad av Onebiker 2023-10-14 kl. 12:32.
Citera
2023-10-14, 12:31
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
IDF går iaf inte och röjer fester som dina kompisar

men nu ska mussar lära sig en läxa

muslimerna runt omk kan bara se på, för de vet hur mkt spö de får igen

Ny tid kommer efter detta

MÖ kommer ha fred , men det är Israel som styr Jerusalem punkt

Är det uppfattat?
Det låter som judiskt/amerikanskt drävel i klass med ett "när islam tagit över världen blir det fred".
Citera
2023-10-14, 12:31
Bannlyst
Citat:

Du blandar ihop det med Ryssland som bombar sjukhus och dödar empatilöst. Ryssarna vill utrota Ukraina totalt. Håll isär konflikterna nu. Israel försvarar sig bara mot terroristerna i Hamas.
Citera
2023-10-14, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Tro om det finns någon bra live-stream där man kan se det.
De flesta jag har sett har filmat ovanför husen och kanske inte är jätteoptimala för dagens framtida händelser.

Letar efter detta jag med, hojta gärna till om du hittar. Som någon skrev här är svensk media inte så jättebra på att rapportera om konflikten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Hur var det nu?
260 civila obeväpnade ungdomar på en freds och kärleks festival, verkligen, inga minnen av det? Eller de ca 1000 barn, kvinnor, gamlingar som slaktades i sina hem på några timmar i lördags morse?
Du minns inte?
Försvarar du med detta att Israel nu mördat 300-400 barn senaste dagarna i ren EMPATILÖS vedetta. Inget snack om vem som är den mest ondskefulla parten i denna region fn. Siffrorna ljuger inte, lika mycket som den sionistiska propagandan... Om det är en tävling i vem som beter sig grymmast, vidrigast och människofientligt så vinner Israel den statistiken alla dar i veckan, tyvärr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Hur var det nu?
Du minns inte?

Utrota alla muslimer?
Ja, varför inte, om det hände ena dagen så skulle det vara fred i världen dagen där på!
Det var en grupp från Hammas det rättfärdigar väl inte att skicka misiler på oskyldiga vid Gasa?
Citera
2023-10-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Men Hamas agenda är väl att utrota alla judar så de är lika goda kålsupare som man brukar säga.
Hamas är det nog ingen som försvarar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in