2023-10-14, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Man kan ju dra vilka slutsatser man vill om man letar efter halmstrån och vägrar se saker för vad det är.

Skulle nog säga att ni har lika dålig kvinnosyn båda två, skillnaden är väl att han utger sig för att ha en bättre kvinnosyn och därmed kommer förbi den sorteringen när du inte gör det.
Ja vissa kvinnor vill ha det och vem är du att döma för det?
Du kanske ska prova att dejta kvinnor som du delar värderingar och intressen med istället för att sukta efter någon att tvinga in i din mall av hur en kvinna ska vara.
Det där har man hört förut många gånger

Bara för att man analyserar kvinnors natur så blir man kallad för att ha dålig kvinnosyn. Är det inte bättre att kvinnor börjar med att lära sig hur psykopater fungerar? För då hade den här mannen inte lyckats.
Citera
2023-10-14, 11:27
Medlem
Bild och namn på äcklet!

Finns dom?
Citera
2023-10-14, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Jag talar om din syn på ensamstående kvinnor vs. ensamstående män, ditt sätt att kalla kvinnor för feta och fula kossor, att skylla allt på kvinnorna, att mena på att alla kvinnor är likadana när det självklart är så att vi alla är olika eftersom vi är INDIVIDER... Herregud.

Som Vemdalen62 skrev innan: jag förstår om du blivit lämnad. Om du ens lyckats få en tjej någon gång, vilket jag tvivlar på det med tanke på det du skrivit innan.

Du undrade innan varför en invandrarkvinna stannar? Antagligen för att hon måste om inte kulturen låter henne skilja sig utan problem och kan stå på egna ben genom att kunna språket och ha ett jobb. Det kan också vara så att hon helt enkelt inte vågar för att hon är RÄDD för sin man (och andra män i familjen/släkten). Vet du hur många kvinnor som mördats för att hon vill lämna sin man? Många! Raya Qader mördades av sin make för inte så längesedan bara för att hon ville lämna honom och mannen ansåg att det drog skam över honom så han dödade henne (det kallas hedersmord om du inte visste). Soliana Kiflom var gravid i 3:e månaden när hon ringde sin mamma och sa att hon var rädd för sin pojkvän. Några minuter senare var hon död då hon plötsligt "trillat från balkongen", som sååå många andra "balkongflickor" (och kvinnor som råkar ut för "olyckor" i hemmet).

Nu orkar jag inte lägga mer tid på dig.
Men två tips är att sluta vara arg på kvinnor som inte vill ha dig och sluta skylla allt ont på kvinnor. Sök på andra ställen och hitta någon med samma kultur och värderingar istället om du nu tvunget måste ha en kvinna. Med tanke på ditt kvinnohat kanske du skulle vara betydligt lyckligare med en man?
Börjar faktiskt bli tröttsamt med den typen av argumentation som ni ständigt kommer med i form av "du har nog aldrig haft en tjej" "sluta var bitter på tjejer för att ingen vill ha dig".

Ja, det är givetvis så att heder är något som är mer frekvent bland invandrare än hos svenskar. Men om du kollar på de kvinnor som är andra generationens invandrare och som är uppvuxna i sekulära familjer, så har de också anammat kärnfamilj och att leva trogen med sin make. Dessa kvinnor kommer inte bli mördade av familjen eller deras män bara för att de begär skilsmässa.

Men svenska kvinnor vs utländska sekulära kvinnor så kan man räkna ut på en gång att svenskar leder i skilsmässa/separation och att svenskar i högre utsträckning har plastmammor och låtsassyskon.

Och ja, jag kan fortfarande inte förstå varför kvinnor har så lätt för att falla för psykopatisk tillgjord charm.
Citera
2023-10-14, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Måste vara många invandrare/utlänningar som programmakarna fick sortera bort innan de hittade en riktig svensk
Har svårt att se att herr arab ens ska lyckas få en matchning på Tinder.

Ska man vara en manlig sol och vårare måste man också ha utseende med sig. Inte många utlänningar har det. Och svenska kvinnor är i regel mer intresserade av svenska män.
Citera
2023-10-14, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av broddnyckel
Verkar som om fadern (?) hjälper till att sätta sprätt på pengarna?

https://www.vk.se/2023-09-27/planerar-gastgiveri-vandrarhem-och-ny-festplats-i-malgovik-d9e63?pak=9i6XgrfRQ1HhMpcFn1___HEW2LlImxR biQRryi/hAi2lu7cqTSl0rn3HIfrrXGne9i8wgPtXiZa8i2pPzhYWBnXwM 96S8K7AVOPcUu
Man ser verkligen på hans ansikte att han är psykopat han med.

Uppenbarligen har generna förts vidare.
Citera
2023-10-14, 11:39
Medlem
hassanmebyssans avatar
Har vi någon bild på snubben?
Citera
2023-10-14, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay

Bara för att man analyserar kvinnors natur så blir man kallad för att ha dålig kvinnosyn. Är det inte bättre att kvinnor börjar med att lära sig hur psykopater fungerar? För då hade den här mannen inte lyckats.

Många kvinnor gillar psykopater och narcissister. Men att man kan vara så blåst och lättlurad som kvinnorna i programmet är obegripligt.
Citera
2023-10-14, 11:46
Medlem
Citat:

Om du inte tycker om kvinnors natur, varför byter du då inte till män och låter kvinnor va som dom vill? Eller är att kontrollera någon och forma dom till exakt det du vill ha som du går igång på?
Citera
2023-10-14, 11:47
Avslutad
Citat:
Om du inte tycker om kvinnors natur, varför byter du då inte till män och låter kvinnor va som dom vill? Eller är att kontrollera någon och forma dom till exakt det du vill ha som du går igång på?
Jag vill inte något

Jag ställer bara frågan hur det kan vara så. Då är min slutsats att det ligger i deras natur helt enkelt?
Citera
2023-10-14, 11:49
Medlem
Citat:
Jag vill inte något

Jag ställer bara frågan hur det kan vara så. Då är min slutsats att det ligger i deras natur helt enkelt?

Du vill inte något men du sitter och gnäller över kvinnors natur och att ingen av dom vill ha dig?
Citera
2023-10-14, 11:56
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Bild och namn på äcklet!

Finns dom?

Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Har vi någon bild på snubben?

Rob*n B*llock
* = i

Enda bilden vi har på honom hittills:
https://imgur.com/mpdCdSR
Citera
2023-10-14, 11:58
Avslutad
Citat:
Du vill inte något men du sitter och gnäller över kvinnors natur och att ingen av dom vill ha dig?
Gnäller? Jag konstaterar bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in