2023-10-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Israel säger till palestinierna att evakuera norra Gaza - sen bombar de dem som evakuerar och mördar 70 civila:

https://twitter.com/MSNBC/status/1712911792106602608

Som redan rapporterats har man även börjat mörda journalister (något man alltid gör i såna här lägen).

Källan är Hamas.
Citera
2023-10-14, 09:26
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Helt rätt dock. Stå med huvudet högt och låt de äckliga judarna sprida sin terror på mark som inte tillhör dem ännu en gång. Är väl att likställa mer vapenvägran att fly och i krig gäller att alla enas mot fienden.

Det smartaste draget är att låta alla stanna kvar och låta juden skämmas efteråt för vad de ställer till med.

Intressant att ni muslimer ser det som "smart" att stå kvar och dö. Det säger mycket om er martyriska religion, ideologi, mentalitet och er dödslängtan, dödsdyrkan.. Vad kan man förvänta sig från en sinnessjuk dödskult å andra sidan?
Citera
2023-10-14, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Du menar att Bin Salman och Khamenei inte har samtalat för första gången på över 7-år? Det är fake news? Du menar att folket i Saudi gillar Israel och judar och att kronprinsen inte har ett intresse av hans anseende hos folket? När då judar bombar skiten ur muslimer så påverkas inte folkets uppfattning mot Bin Salman om han inte agerar, ens symboliskt?

Du har ingen aning vad du snackar om. Sjukt naivt och pinsamt inlägg, följ istället vad som händer nu när Israel bombar Gaza istället för att snacka om vad som hände för månader och år sen. Spelplanen har förändrats sedan förra lördagen.

Det gör det MEN israel har skickligt under 45 år lyckats med två saker. Fler arabländer vill ha normala relationer med Israel och även den arabiska befolkningen i stort har börjat tröttna på den palestinska frågan. Det är nog ett av skälen Hamas anföll. De vill försöka stoppa den utvecklingen med attacken och med Israels förväntade reaktion.
Citera
2023-10-14, 09:27
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Jag står på Israels sida av den enkla anledningen att jag 1. inte är särskilt insatt, 2. jag gillar judar mer är muslimer 3. jag ser hur våra härliga berikare beter sig här i Malmö med sitt helt öppna judehat som Malmös muslim(S)tyre bara låter pågå eftersom det är röstbo(S)kap

Varför ska jag vara pro-Palestina, jag vill inte ge Malmös mest idiotiska skitmänniskor något stöd

Over & out
Citera
2023-10-14, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Vi kommer att få se en utredning. Även om det ligger i sakens natur att en false flag inte lyfts fram i ljuset förr än tidigast när den fått full effekt, så lär utredningen ge en del fakta på bordet.

Ja det kommer ske en utredning och flera "huvuden" kommer ryka. Ett är troligen Netanyahus. Om han inte räddas av Israels religiösa tokstollar.
Citera
2023-10-14, 09:32
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Intressant att ni muslimer ser det som "smart" att stå kvar och dö. Det säger mycket om er martyriska religion, ideologi, mentalitet och er dödslängtan, dödsdyrkan.. Vad kan man förvänta sig från en sinnessjuk dödskult å andra sidan?

Jag är inte muslim utan svensk ateist. Har inga rötter i Mellanöstern överhuvudtaget. Ser dock gärna att folk står upp för Sverige i händelser av en attack, men det gör inte du alltså, du tycker det är bättre att folk flyr?

Hamas skapades just för att bekämpa judisk regelvidrig expansionspolitik. Och om de lyckas stå emot den judiska skrämseltaktiken är det mycket hedersvärt av dem. I slutändan så vinner Israel militärt men några vänner vinner de inte.
Citera
2023-10-14, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
De kristna menar du.
Den tillhör knappast dom kristna
Citera
2023-10-14, 09:33
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
Jag står på Israels sida av den enkla anledningen att jag 1. inte är särskilt insatt, 2. jag gillar judar mer är muslimer 3. jag ser hur våra härliga berikare beter sig här i Malmö med sitt helt öppna judehat som Malmös muslim(S)tyre bara låter pågå eftersom det är röstbo(S)kap

Varför ska jag vara pro-Palestina, jag vill inte ge Malmös mest idiotiska skitmänniskor något stöd

Over & out

Du har ett väldigt ytligt resonemang må jag säga.
Citera
2023-10-14, 09:33
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Den tillhör knappast dom kristna

100%. De var där före muslimerna.
Citera
2023-10-14, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Israel hjälper enbart det palestinska folket att bli av med sina förtryckare, som använder palestinierna som mänskliga sköldar i kriget de själva startat, Israel hjälper enbart till humanitärt. Muslimerna borde vara tacksamma att Hamas förtryckar ledning elimineras.
Förtryckarna är ju faktiskt judarna som ockuperar
Citera
2023-10-14, 09:35
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Jag är inte muslim utan svensk ateist. Har inga rötter i Mellanöstern överhuvudtaget. Ser dock gärna att folk står upp för Sverige i händelser av en attack, men det gör inte du alltså, du tycker det är bättre att folk flyr?

Hamas skapades just för att bekämpa judisk regelvidrig expansionspolitik. Och om de lyckas stå emot den judiska skrämseltaktiken är det mycket hedersvärt av dem. I slutändan så vinner Israel militärt men några vänner vinner de inte.

Om du är en ateist och svensk och samtidigt inte ser vem som är vem i konflikten, och vem som gör vad så är du antingen en nazist som bara ställer dig på alla judars fienders sida eller så saknar du kunskap om konflikten, vilket också syns på ditt argument. Om du tror att det är grunden till konflikten som du säger så vet du inte mycket.
Citera
2023-10-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Ja det kommer ske en utredning och flera "huvuden" kommer ryka. Ett är troligen Netanyahus. Om han inte räddas av Israels religiösa tokstollar.

Ja, den token verkar ju lika kompetent som S i Sverige...

"såg det inte komma" OMG, klart man inte ser något om man har huvudet i röven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in