2023-10-14, 01:14
Medlem
Jag skulle behöva dryga ut kassan och har inga betänkligheter när det gäller sex. Men hur lukrativ skulle jag vara på marknaden?

Är inte intresserad av snabba träffar, utan snarare som dejt med förmåner för mer eller mindre special occasions.

Min usp skulle basera sig på att jag verkligen inte skulle passera som köpt sällskap eftersom jag ser ut som en helt normal 30-40-åring.

Är ett bra ligg med engagemang etc etc så den biten är jag inte orolig över.

Snarare - kan jag få lite input? Är min tanke realistisk?
Citera
2023-10-14, 02:00
Bannlyst

Är du man eller kvinna?

Det är mest i "Pretty Women" som män köper sällskap o.s.v

Känns inte så vanligt och tilltalande i verkligheten att liksom "hänga" med sitt köpeknull och leka kompisar, ååååh, jag köpte en hora och vi hade så himla bra samtal, har jag nog aldrig hört i hela mitt liv...

Det är dessutom jävligt skumt att ta med köpemus på tillställningar osv, helt plötsligt dyker man upp en gång med en främmande kvinna som sen försvinner? totalidiotiskt och skulle såklart vara misstänksamt, speciellt om man är runt 30, flickvänsgrejen låter fan skumt ju mer jag tänker på det...

Men är du kvinna och mellan 30-40 så är du MILF-spannet, MILFs är alltid hett och eftertraktad, så kränga musen kommer du inte ha problem med!

Men kör, hade fan gjort det själv lättförtjänta pengar speciellt med only fans, men tror inte efterfrågan på 190cm långa karlar som fiser i glasburkar är så hög....
Citera
2023-10-14, 02:24
Medlem
GFE är väl ett etablerat koncept på marknaden redan? What else is new?
Det går ut på att du inte bara låtsas njuta av ett taffligt ligg på kvällen, utan du kan hålla upp fasaden dagen efter med. Eventuellt 2-3 dar till.
Vill man slå sig in på en marknad där lättillgänglighet är ett signum, är nog easygoing ett ledord.
Citera
2023-10-14, 07:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sharpenvalley
Jag skulle behöva dryga ut kassan och har inga betänkligheter när det gäller sex. Men hur lukrativ skulle jag vara på marknaden?

Är inte intresserad av snabba träffar, utan snarare som dejt med förmåner för mer eller mindre special occasions.

Min usp skulle basera sig på att jag verkligen inte skulle passera som köpt sällskap eftersom jag ser ut som en helt normal 30-40-åring.

I teorin är din idé lukrativ. Men i praktiken kan du inte veta förens du har testat, för vad du kan ge är beroende av hur du upplever det. Ett första steg kan vara "meet and greet" (dejt utan sex) via Seeking, men ta deposition och bra betalt för dejten i så fall, då den sidan är minst lika full av skojare som rosa.
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens

Är du man eller kvinna?

Det är mest i "Pretty Women" som män köper sällskap o.s.v

Känns inte så vanligt och tilltalande i verkligheten att liksom "hänga" med sitt köpeknull och leka kompisar, ååååh, jag köpte en hora och vi hade så himla bra samtal, har jag nog aldrig hört i hela mitt liv...

Det är dessutom jävligt skumt att ta med köpemus på tillställningar osv, helt plötsligt dyker man upp en gång med en främmande kvinna som sen försvinner? totalidiotiskt och skulle såklart vara misstänksamt, speciellt om man är runt 30, flickvänsgrejen låter fan skumt ju mer jag tänker på det...

Men är du kvinna och mellan 30-40 så är du MILF-spannet, MILFs är alltid hett och eftertraktad, så kränga musen kommer du inte ha problem med!

Men kör, hade fan gjort det själv lättförtjänta pengar speciellt med only fans, men tror inte efterfrågan på 190cm långa karlar som fiser i glasburkar är så hög....
Fel, många män köper sällskap, då många män inte går igång på opersonliga kuk-i-fittan knull som tar en kvart, utan snarare vill bygga stämning. Den normala sexköparen är inte en hobbyist™ på Flashback som köper vad som endast kan beskrivas som ett runk i någon.

Sådana män som köper en flickvän för en tillställning är sådana män som läst någon naturvetenskaplig utbildning, som är lite fyrkantiga, som tjänar bra och som inte har tid att ragga brudar. Att de går ut är vad som sticker ut. Du behöver inte oroa dig.
Senast redigerad av strangegirl 2023-10-14 kl. 07:32.
Citera
2023-10-14, 07:40
Bannlyst

Jag säger inte att det inte förekommer, men marknaden måste vara extremt liten, det är extremt dyrt och socialt kan det även vara extremt riskabelt, jag vet hur det är att var man, och det du beskriver låter lite som en flickrumsfantasi efter att ha sett "pretty women", jag är man och känner män, både besuttna och arbetarklass, de horknullare jag stött på och lyft saken med har aldrig gjort det, då anser jag dessa män var normala och genomsnittliga snubbar.

Är du inte orolig för att attrahera psykfall och liknande? tänker på "bunkerläkaren" som spärrade in en hora han lurat i preparat...

>Men lycka till, hoppas det går bra och att du undviker psykfall!
Citera
2023-10-14, 07:57
Medlem
anothes avatar
Citat:
hur lukrativ skulle jag vara på marknaden?
Fråga alla 18-25 åriga tjejer som är sugarbabes hur mycket konkurrens de skulle se i dig.
Citera
2023-10-14, 08:07
Bannlyst
Citat:

Jag säger inte att det inte förekommer, men marknaden måste vara extremt liten, det är extremt dyrt och socialt kan det även vara extremt riskabelt, jag vet hur det är att var man, och det du beskriver låter lite som en flickrumsfantasi efter att ha sett "pretty women", jag är man och känner män, både besuttna och arbetarklass, de horknullare jag stött på och lyft saken med har aldrig gjort det, då anser jag dessa män var normala och genomsnittliga snubbar.

Är du inte orolig för att attrahera psykfall och liknande? tänker på "bunkerläkaren" som spärrade in en hora han lurat i preparat...

>Men lycka till, hoppas det går bra och att du undviker psykfall!
Jag vet inte hur marknaden ser ut generellt, men upplevde absolut att det fanns en marknad för umgänge när jag jobbade.

Som sagt tänder inte vissa på pang på resultatsinriktat sex. Vissa har listat ut att man får bättre sex om man inte rusar, utan bygger kemi, varav de bokar några timmar extra. Många sexköpare har fru, barn, jobb, och kommer de ifrån och har bokat hotell unnar de sig. Så dyrt är det inte, om sexköp är ens lilla andningshål i den annars ansvarstyngda vardagen.

Jag jobbar inte längre så är inte orolig, men vad har det med ämnet att göra? Delger bara hur det fungerar i praktiken då du verkar ha en skev syn av hur möten som dessa fungerar.
Senast redigerad av strangegirl 2023-10-14 kl. 08:20.
Citera
2023-10-14, 09:54
Medlem
Citat:

hahahaha, bygga kemi med en hora! hahahaha

Med andra ord, som egentligen Strangegirl redan har påpekat, så har du ingen aning hur marknaden fungerar!

För att svara på TS fråga så finns det en marknad för det som tänker att erbjuda. Visst finns det många karlar som vill ha unga flickor, men det finns många som gärna hellre vill träffa lite äldre kvinnor. Min egen erfarenhet är att förutom att de rent personligen är mer mogna så är de mycket bättre älskarinnor som vet hur de ska göra det skönt för en man (och för sig själva). Om jag ska generalisera (det vill säga det gäller inte alla och jag har stött på lysande undantag) så verkar många riktigt unga eskorter tro att det räcker med att de är unga och vackra!
Citera
2023-10-14, 10:16
Bannlyst

Om vi nu ska vara sådana, är det någon som vet hur sexköpsmarknaden fungerar och vad som är populärt i Sverige då det är olagligt och knappast någon man snackar om på en jobblunch?

Jag baserar mina teorier på bekanta och gamla bekanta som jag vet köpt sex, aldrig stött på någon i Sverige som vill ha en flickvän och hänga med en hora i ett par dygn, oftast rör det sig om att tömma och glömma, eller att det ska knullas i samband med kokainintag.

Kul för övrigt att du gått på horornas annonstexter!
Citera
2023-10-14, 11:43
Medlem
Finns du i en större stad är det en större chans att du kan vara anonym. Men klart värt ett försök, själv skulle jag inte säga nej till en mogen kvinna😇 helst en vanlig hobby eskort. Då jag inte får ut något av de utländska tjejernas löpande band. Lycka till
Citera
2023-10-14, 13:00
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Jag baserar mina teorier på bekanta och gamla bekanta som jag vet köpt sex, aldrig stött på någon i Sverige som vill ha en flickvän och hänga med en hora i ett par dygn, oftast rör det sig om att tömma och glömma, eller att det ska knullas i samband med kokainintag.

Kul för övrigt att du gått på horornas annonstexter!
Nu är det ju så att dina teorier inte är heltäckande. "Hänga med en hora...", redan språkbruket avslöjar en del om personen.
Det kan vara fantastiskt trevligt att ha kvinnligt sällskap en längre tid, ett dygn eller så.
Man kan traska i naturen, laga mat tillsammans och sen avsluta dagen i sängen och ha det hur mysigt som helst, bägge två. Sen är ju också något som sällan blir sämre om man ses fler gånger.
Den typen av tjejer hittar man på sajterna för sugardating och det kräver lite jobb att hitta rätt tjej, som man klickar med.

Så, mitt råd till TS är att prova om sugardating är något för dig.
Citera
2023-10-14, 13:51
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Det finns absolut en marknad för äldre ecorter. Vissa gillar det. Själv gör jag det dock inte, och kanske mycket därav misstänker jag att marknaden är ganska liten. Men lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in