Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Jag kokar inte alls, och har aldrig hävdat att jag är 100 % neutral. Jag stödjer inte Israel, för det är en genomvidrig och rasistisk apartheidstat. Därmed kan jag omöjligen vara neutral.
Det jag sagt är att jag står på barnens och den civila befolkningens sida, både i Gaza och I Israel. Det innebär inte att jag stödjer folkmördarstaten Israel.
Fan vad kul om ashkenazijudarna hittade någon ny parentes i någon jävla sagobok och gjorde anspråk på det som vi idag kallar Sverige. Vore kul att se hur villiga svenskarna är på att ge upp sitt land och flytta för att ge utrymme till guds utvalda folk, och om de inte går med på det så kommer judarna döda dem. I wonder... hur vänliga svenskarna skulle vara

Det finns många territorialkonflikter i världen. Att araberna förlorar områden beror på att de är så värdelösa. De har ju förklarat krig mot Israel en 7-8 gånger. Israel existerar på grund av ett FN-beslut och det är hög tid att sluta jämra sig över det.
Palestinierna - som är ett påhittat folkslag - sitter där de sitter eftersom det är arabernas bästa medel för att komma åt Israel. Det är uppenbart att de fullständigt skiter i dem. Just nu vill Egypten inte öppna gränsen för Gazaborna men de uttrycket ”sin sympati”. Vad säger det dig? Att egyptierna hellre ser en masslakt på sina ”bröder” än låter judarna vinna.
Det stora mysteriet är att israelerna inte drivit ut araberna ur Gaza för länge sen. De har varit alldeles för eftergivna. Det kalla stålet är det enda språk de förstår. Israelerna borde ha bränt ned skiten och saltat jorden.
Hur har Finland hanterat fallet Karelen? Gör de nattliga räder och skär halsen av ryssar 70 år senare? Det är klart att de inte gör. Finnar är civiliserade och rationella. De sitter inte och fantiserar om var farfar Pentti vallade sina getter. Det vore ju patetiskt. De har gått vidare för länge sen. De bygger en bastu och har det bra.
Araber däremot är helt bindgalna. Medel-IQ i Palestina motsvarar en lindrigt utvecklingsstörd i Sverige. Arabiskt beteende ser vi dagligen här hemma inte minst. Skulle du vilja bo granne med ett par miljoner militanta islamister? De råder ingen brist på skitländer där en islamist skulle kunna leva och frodas utan att ha juden nästgårds. Massor av sand, moskeer och vackra getter att mysa till det med.