Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Jag kokar inte alls, och har aldrig hävdat att jag är 100 % neutral. Jag stödjer inte Israel, för det är en genomvidrig och rasistisk apartheidstat. Därmed kan jag omöjligen vara neutral.
Det jag sagt är att jag står på barnens och den civila befolkningens sida, både i Gaza och I Israel. Det innebär inte att jag stödjer folkmördarstaten Israel.
Fan vad kul om ashkenazijudarna hittade någon ny parentes i någon jävla sagobok och gjorde anspråk på det som vi idag kallar Sverige. Vore kul att se hur villiga svenskarna är på att ge upp sitt land och flytta för att ge utrymme till guds utvalda folk, och om de inte går med på det så kommer judarna döda dem. I wonder... hur vänliga svenskarna skulle vara

Med ditt Nazistiska hat mot Israel så är det svårt att ta dig på allvar. Redan din avatar skvallrar om att du inte riktigt är en fredsälskande humanist.
Några frågor till dig:
- Vilken är den enda demokratin i Mellanöstern, där personer av alla religioner kan verka och till och med bli parlamentsledamöter?
- Efter en längre period av fred och stabilitet i området, har Israel någonsin plötsligt anfallit sina grannar?
- Efter en längre period av fred och stabilitet i området, har andra länder som Palestina eller andra arabländer anfallit Israel?
- Om en Israelisk soldat kommer fram till en skadad civilperson från motståndarlandet, ger denne första hjälpen, eller torterar civilpersonen till döds?
- Om en Palestinsk soldat kommer fram till en skadad civilperson från motståndarlandet, ger denne första hjälpen, eller torterar civilpersonen till döds?
Mina svar:
- Israel
- Nej
- Ja
- Första hjälpen
- Torterar till döds
Vad blir dina svar?