2023-10-13, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Så då är det bara bra om wt-morsorna sveper vänster?
Eller att de inte blir ensamstående från första början.
Citera
2023-10-13, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Den bor inte hos honom, vad får dig ens att tro att han skulle bry sig om att släpa runt på den?

Om du nämner nån detalj som styrker dina påståenden så kanske jag tar dig på allvar. Tills vidare utgår jag från att du pratar strunt.
Citera
2023-10-13, 22:40
Avslutad
Citat:
En riktig svärmorsdröm
Ja

Alla män som inte skulle vilja ha något långsiktigt med en ensamstående morsa med 4 barn är en djävul och en väldigt hemsk människa
Citera
2023-10-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det är alltid intressant hur ni kvinnor, för ja jag utgår från att du är en kvinna eller en manlig militant feminist, ständigt ska gå till attack bara för att man faktiskt analyserar och säger sanningen om hur kvinnor fungerar.

Du hör ju själv vad kvinnorna i dokumentären säger? De har swipat vänster eller dissat män som varit för tråkiga. Sedan kom den här mannen som "tryckte på rätt knappar" och "ger en massa komplimanger".

Har du ens sett dokumentären? Vakna för helvete.

Det är inte en attack bara för att du själv inte är medveten om att du inte är en snäll kille. Du är en stor röd flagga, men lite plus i kanten får du för att du gör den så tydlig att den inte går att missa.
Citera
2023-10-13, 22:42
Avslutad
Citat:
Eller att de inte blir ensamstående från första början.
Spelar det nån roll för dig om de är ensamstående?
Citera
2023-10-13, 22:43
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Då så, då kan du dejta unga kvinnor utan barn.

Citat:
Unga attraktiva kvinnor utan barn är väldigt kräsna. Särskilt svenska.

Jaha, och?

Eller du menar att du inte kan dejta de här unga, vackra, svenska kvinnorna för att de är kräsna och inte väljer dig..?

Det gör väl inget? Hitta en kvinna som delar din kultur och dina värderingar så ska det nog gå bra till slut. För dig iaf. Kanske inte för henne, med tanke på din kvinnosyn, men ja...
Citera
2023-10-13, 22:44
Avslutad
Citat:
Ja

Alla män som inte skulle vilja ha något långsiktigt med en ensamstående morsa med 4 barn är en djävul och en väldigt hemsk människa

Haha nej. Det hade inte jag heller velat.
Citera
2023-10-13, 22:44
Medlem
Citat:
Om du nämner nån detalj som styrker dina påståenden så kanske jag tar dig på allvar. Tills vidare utgår jag från att du pratar strunt.

Konstig besatthet från någon som inte ens ser att det är mer än en hund.
Citera
2023-10-13, 22:46
Avslutad
Citat:
Konstig besatthet från någon som inte ens ser att det är mer än en hund.

Jag ser att tjejen i dokumentären har en hund och han en och samma hund har han på bild på Facebook. Nej, jag visste inte att han hade flera hundar.
Citera
2023-10-13, 22:47
Medlem
Citat:
Jag ser att tjejen i dokumentären har en hund och han en och samma hund har han på bild på Facebook. Nej, jag visste inte att han hade flera hundar.

Han har ingen hund.
Citera
2023-10-13, 22:48
Avslutad
Citat:
Det är inte en attack bara för att du själv inte är medveten om att du inte är en snäll kille. Du är en stor röd flagga, men lite plus i kanten får du för att du gör den så tydlig att den inte går att missa.
Så man är inte snäll om man aldrig har slagit en kvinna eller bedragit någon? Aldrig begått lagbrott. Jobbat och betalat skatt.

Så när är man snäll enligt dig? När man är en sojapojke som köper allt vad feminismen säger och aldrig vågar säga sanningen om saker och ting?

Eller du kanske rentav tycker att den där psykopaten till tindersvindlaren är mer snäll eftersom han "ger massa komplimanger" och "trycker på rätt knappar"?
Citera
2023-10-13, 22:48
Avslutad
Citat:
Han har ingen hund.

Jag kollar mina källor istället för att lita på random anonym person i nåt forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in