2023-10-13, 19:53
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Muslimer är demoniska. https://www.thereligionofpeace.com/

Islamister tycks i alla fall ha en vana av att oprovocerat mucka gräl och anfalla någon de vet de inte klarar av och sedan sitta och gnälla till omvärlden att de är orättvist behandlade.
Citera
2023-10-13, 19:53
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Nu stängs internet av för att dölja krigsbrotten i Gaza av Israel.

https://twitter.com/spectatorindex/status/1712876818498572433

Qatar kommer att stoppa all försäljning av gas till världen så länge Gaza terrorbombas.

Tunisien säger upp flyktingsavtalet med Europa.

Nu erkänner CNN journalisten att 40 halshuggna spädbarn var ett lögn.

https://pbs.twimg.com/media/F8Ve6FdW8AA9NN-?format=png&name=900x900

EU har börjat utpressa twitter och Elon Musk för att dölja Israels krigsbrott. De vill stänga ner plattformen i EU. Tur att man har PrivateVPN. Nu kommer censuren på allvar.

https://twitter.com/EU_Commission/status/1712749726150652322

Ja! Det är en konspiration!

Jag vet inte, men om min granne sköt raketer mot mig och smög in på natten och skar halsen av min familj - ja då skulle jag nog också försöka paja hans Internet. Annars är ju risken överhängande att han beställer fler raketer från Hobbex i Teheran. Men du skulle förmodligen försöka snacka dig ur situationen.
Citera
2023-10-13, 19:54
Medlem
[quote=Onebiker|86053780]
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk

Enda historian man behöver kunna är faktumet att Hamas ligger bakom det som händer nu, om man förnekar det så är man mer än lovligt korkad.

Israels terror mot Palestina skapade Hamas.
Om Israel inte hade slaktat Palestinas landyta hade dessa 2 världar levt sida vid sida i fred.
Citera
2023-10-13, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Jag tror inte vi ska inbilla oss att denna attack skett utan Rysslands, Irans och turkarnas goda minne. För en muslim är lögnen en konstart, så länge skälet gynnar islam. Och det kan ju en kreativ tjänare till Allah tolka lite som han vill. Ryssland sprider alltid minst tre versioner av sanningen varav samtliga är hittepå.

Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar Trump. Han är tillräckligt galen för att bomba utan att fråga först.

Nejnej, det tror inte jag heller. Offensiven av Hamas har beskrivits som ytterst multi-sofistikerad. Det är en planerad operation där flera länder är inblandade tveklöst och där Iran har ett stort finger med i spelet.

Jepp, det har du rätt i. Hur ska det här sluta tro... spelet är verkligen högt nu.
Citera
2023-10-13, 19:55
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Hamas försöker övertyga befolkningen om att inte fly sålunda här det Hams fel när civila dör.

https://nitter.net/IDF/status/1712707301369434398#m
https://nitter.net/IDF/status/1712726504423989389#m
Ja Hamas bryr sig givetvis inte ett dugg om sina egna!

De ser bara att ju mer civila som dör ju bättre.

De hoppas på att några fler än bögar, blattar och vänsterdårar ska börja gnälla
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Jag följer en snubbe på insta som rapporterar om det som händer i Gaza.
Hemska och tragiska bilder på döda och skadade barn i Gaza.
Många kommentarer och fråga hur omvärlden kan se på när Israel dödar oskyldiga och civila.
Det verkar inte finnas nån förståelse för att allt är Hamas fel och hatet bör rikta sig mot dom.
Ger man sig på en större och starkare fiende kan man inte gråta när dom ger tillbaka.
Hamas visste att detta skulle ske, ändå valde dom att gå in i Israel och slakta civila.
https://instagram.com/motaz_azaiza?
Detta konto som visade hur palestinska barn blir sönderbombade av Israel har blivit borttaget av Instagram.

Det är lite oroväckande censur.
Citera
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men på dagen (några timmar i skillnad mot denna attack). Det borde Israel anat. Islamisterna gillar detta med årsdagar och detta var en speciell en. Om man nu missat allt vad gäller underrättelse om trupprörelser.

Ja tråkigt. Många israeler likt denna gången dog där. Speciellt i början när det alltså kom även då som en överraskning. TV-serien Valley of Tears skildrar det ganska bra.

Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ja lite märkligt att man missade detta?

Möjligt att man lät det ske för att få carte blanche?
Låt mig få tipsa om den här tråden: (FB) Släppte Israel medvetet in Hamaz för att visa världen vilka djur de är?
Jag tycker att frågeställningen är intressant.
Citera
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Ja ok, klappar man inte dig medhårs så är man psykiskt sjuk, noterat.

Som sagt, palestinier lämnar norra delen av Gaza i tusental. Det är ju bra att Hamas inte stoppar alla.

Du bryr dig uppenbarligen inte om vad som faktiskt händer. Hörde du något om presskonfan med officiella från USA och Qatar tex?

Det var det jag uppfattade som den israeliske överstens poäng, att man ville se en rörelse söderut och att det inte var en absolut deadline att det skulle vara tomt på folk på 24 timmar och det är väl en rätt tydlig signal att man inte kommer sätta in något markangrepp eller någon jättebombning inatt som en del SD-stollar här tror och hoppas på. IDF inser nog fuller väl att det tar tid att få iväg så sabla mycket folk på små skitvägar och utan fordon. Om de lämnar i tusental per dag så kan du ju ta som räkneövning hur lång tid det tar att få iväg en miljon personer, ledtråd - det är inte 24 timmar. Sedan tror jag inte IDF förväntar sig att alla skall evakueras innan IDF går in, men skall man ägna sig åt SiB så vill man inte ha civila i vägen, ens om det är fiendens folk.
Citera
2023-10-13, 19:56
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocuckad
All Israelisk propaganda har visat sig vara bluff.

Det finns INGA konkreta bevis på "halshuggna barn" och liknande.
Nä inte alls, alla brända och halshuggna lik är ditsatta…
Citera
2023-10-13, 19:56
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Nu har det förklarats att sanningen inte är så viktig, så du fattar vilka nötter du argumenterar med.
Kritisk ska man alltid vara. Och nu har det visat sig att myten om 50 halshuggna bäbisar var en klassisk krigsmyt. Nu lämnar vi detta.

40 tror jag det var, men ja jag ser det också som en klassisk krigsmyt.
Citera
2023-10-13, 19:57
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Vad är det du saknar källa på?

40 halshuggna bebisar. Jag vill verkligen inte ha videobevis, vill bara ha en rejäl källa på påståendet som alla slänger sig med i denna tråd.
Citera
2023-10-13, 19:57
Medlem
anon42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Måste bevisen komma från Hamas?

Förstår du hur illa jävla snedknullad du låter?

Nej. En självständig källa som inte har något att tjäna på en sån situation vore rimligare.

Förstår du hur snedknullad du låter som gapar och sväljer något som är helt overifierat?

När Putin säger att Ukrainska nazister våldtar och mördar barn på gatorna. Sväljer du det också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in