2023-10-13, 19:41
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Det finns länkar till denna skit tidigare i denna tråd men tröga jävlar som du som uppenbarligen inte ens litar på de du tror är dina vänner ska väl lägga dig i här och dilla din skit.

Läs tråden för helv....

Det har tyvärr hänt. En del barn sprängdes av handgranater, en del sköts och en hel del skar man halsen av med kniv. De är barbarer.

Ja Hamas är barbarer, men jag har fortfarande inte fått en enda länk som bevisar någonting, faktiskt inte ens en länk till en nyhetssida. Alla säger bara att källa finns, men ingen vill länka till denna påstådda källa, så jag är kritisk, vilket är sunt förnuft.
Citera
2023-10-13, 19:42
Medlem
Vet ni det. När den fyrverkerifabriken smällde i Libanon sa alla muslimer på mitt jobb att det var Israel som smällt av en bomb.
Muslimer är så jävla korkade.
Likaså kommunister.
Citera
2023-10-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Just nu går aftonblaskan hej vilt eftersom en 1 läste ni rätt? Ja det gjorde ni 1 journalist död efter terrorsektens attack mot Israel som mjukt svarat på terrorsektens attack mot Israel.

Finns ju typ 3 gånger så många Hamasterrorister som det finns journalister i Sverige så.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Pang - Hizbollah slår ut minst ett dussin (?) IDF-soldater med en pv-robot!

https://www.bitchute.com/video/02w5epWYdr4m/

Jisses, det här kriget lär expandera regionalt...
Jisses, ja. Vet vi när detta är inspelat?

Apropå PV-vapen: Hamas har tillgång till Kornet, som de förmodligen fått från Iran, Syrien eller Qatar. Kornet är det bra drag i.
Citera
Medlem
Yaskos avatar
Nu stängs internet av för att dölja krigsbrotten i Gaza av Israel.

https://twitter.com/spectatorindex/status/1712876818498572433

Citat:
BREAKING: Israel set to cut off internet connectivity in Gaza from tomorrow

Qatar kommer att stoppa all försäljning av gas till världen så länge Gaza terrorbombas.

Tunisien säger upp flyktingsavtalet med Europa.

Nu erkänner CNN journalisten att 40 halshuggna spädbarn var ett lögn.

https://pbs.twimg.com/media/F8Ve6FdW8AA9NN-?format=png&name=900x900

EU har börjat utpressa twitter och Elon Musk för att dölja Israels krigsbrott. De vill stänga ner plattformen i EU. Tur att man har PrivateVPN. Nu kommer censuren på allvar.

https://twitter.com/EU_Commission/status/1712749726150652322

Citat:
We have sent a request for information to X under the Digital Services Act.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Oavsett mitt trams? Jag citerade en israelisk överstes svar i en BBC-intervju. Är du psykiskt sjuk?

Ja ok, klappar man inte dig medhårs så är man psykiskt sjuk, noterat.

Som sagt, palestinier lämnar norra delen av Gaza i tusental. Det är ju bra att Hamas inte stoppar alla.

Du bryr dig uppenbarligen inte om vad som faktiskt händer. Hörde du något om presskonfan med officiella från USA och Qatar tex?
Citera
2023-10-13, 19:44
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://twitter.com/IsraeliPM
Till alla er tvivlare scrolla ned en bit i kontot så kanske ni ändrar er åsikt, Bilderna är dolda men klickar man på symbolen som tror jag ni inte är så kaxiga!

Ingen ide att försöka överbevisa hamasrunkarna och islamistasen, dom skulle förneka att det hänt även om de skulle stå i samma lokal som liken av barn.
Senast redigerad av Jag-Blond 2023-10-13 kl. 19:46.
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Klart att de åka dit och dö av törst och hunger där. Istället för dödas bomber. Som du säkert vet så kommer inte finnas drickbart vatten i Gaza pga blockaden från Israel.
Hur skulle ditt val se ut?
Död av törst , hunger och bomber i Gaza eller att chansa på att dra söderut?

Normala drifter är nog att i det läget försöka lämna Gaza. Även om Hamas vill att du ska stanna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Pang - Hizbollah slår ut minst ett dussin (?) IDF-soldater med en pv-robot!

https://www.bitchute.com/video/02w5epWYdr4m/

Jisses, det här kriget lär expandera regionalt...

Vet inte vad men den nya generationen av idioter har nått Israel med. Följer en israeliska på Instagram som blev inkallad, de sitter bokstavligen i full uniform med vapen och kör Instagram Live. Snackar om naglar och mode
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
När löper tidsfristen ut för Gaza-borna på Israels tidsfrist för utrymning? Kan vi räkna med att Israel går in i Gaza i helgen? Idioterna i Gaza lyssnar hellre på Hamas uppmaningar och stannar kvar, trots att Israel försöker hjälpa Gaza-borna att vara rädda om sina liv.
Citera
2023-10-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon42
Det har inte släppts någon som helst bevisning som säger att Hamas skulle ha gjort detta. Eller att det ens har hänt.

Det finns bilder på döda spädbarn och brända kroppar. Israel är källan till dessa bilder, inte Hamas.

Det gör ingen skillnad hur säger du. Så hur är bomberna som dödat många ggr fler barn i Gaza annorlunda?

Måste bevisen komma från Hamas?

Förstår du hur illa jävla snedknullad du låter?
Citera
2023-10-13, 19:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
-73 passade de på när Israel stod stilla p g a högtiden Jom kippur. Men det gick ju bra ändå.

Men jag förlorade en vän i det kriget. Jag var 9 år då. Han var fallskärmsjägare. Fastnade i ett träd och blev beskjuten. 19 år gammal.
.

Men på dagen (några timmar i skillnad mot denna attack). Det borde Israel anat. Islamisterna gillar detta med årsdagar och detta var en speciell en. Om man nu missat allt vad gäller underrättelse om trupprörelser.

Ja tråkigt. Många israeler likt denna gången dog där. Speciellt i början när det alltså kom även då som en överraskning. TV-serien Valley of Tears skildrar det ganska bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in