Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 17:51
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesko
Är det zigenare eller tattare det handlar om ? Stor skillnad på båda

Den döda äldre kvinnan är finsk rom. Dottern (som är i livet) är blandad finsk rom och svensk klassisk resande.
Senast redigerad av Andy Flag 2023-10-13 kl. 17:53.
Citera
2023-10-13, 17:56
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Låter som en scen från Johan falk film...typ. Aldrig svenska regeringen hade tillåtit ett eget mordkommando för få stop på detta...
You never know! Finns mycket kapacitet i det här landet bland både ex militärer och aktiva militärer, dock inte att förringa ex poliser som ingått diverse nationella polis styrkor .
När det händer har man ingen aning om vad som hände , typ Hasse och Tages sketch i Under Dubbel Göken, Om Sannolikhet 1979.: https://www.youtube.com/watch?v=nRRIhGhB04s&list=OLAK5uy_lPFKcOhQD_UWwnLes 9oAD0iuwt28sbYas&index=16
Citera
2023-10-13, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesko
Är det zigenare eller tattare det handlar om ? Stor skillnad på båda
2 oskyldiga människor skulle jag snarast beskriva dem som.
Citera
2023-10-13, 18:01
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
2 oskyldiga människor skulle jag snarast beskriva dem som.
Nej dom är inte oskyldiga.
Citera
2023-10-13, 18:02
Medlem
Panetoz medlemmen har hotbild och därför inte närvarande på adressen men han låter barn och mamma bo där.. Snällt
Citera
2023-10-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Nej dom är inte oskyldiga.
Ok, förklara i sådana fall hur, och vad jag ej förstått.
Citera
2023-10-13, 18:04
Medlem
FarangDingDongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Det har ingen betydelse om de var negrer eller zigenare . Det var några som inte förtjänar att bli mördade för de bor hemma hos brodern till en gängkriminell mördare.

Vad har de gjort för att förtjäna att dö helt meningslöst av de som utförde det ,nu kommer deras familjer att utplånas när det kommer fram vilka som blev betalda med några gucci plagg . Skräpkläder för slödder .

Det år helt riktigt att dessa oskyldiga kvinnor inte förtjänade att dö i en konflikt de endast har svag anknytning till.

Däremot är etnisiteten på offren viktig då det i början talades om svenska kvinnor vilket det alltså inte var. Svenska medborgare men alltså inte svenskar.

Varför spelar detta någon roll alls? Jo främst för att lågkvaltitativ clickbait media alltid försöker sälja genom att vråla ut "svenska offer".

De begriper naturligtvis att om det hållit sig till sanningen "svenska medborgare offer", hade mycket få clickat på länken.

Det är dags att inte låta dem tjäna pengar på löngner längre.
Senast redigerad av FarangDingDong 2023-10-13 kl. 18:07.
Citera
2023-10-13, 18:04
Medlem
Dumdrygs avatar
Intressant att skyttarna nu kan ta taxi till och från dåden.
Citera
2023-10-13, 18:05
Medlem
Benzema aka Mustafa - en viktig kugge i Rawas hjul - har, enligt rykten, skjutits ihjäl.
Citera
2023-10-13, 18:06
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Ok, förklara i sådana fall hur, och vad jag ej förstått.
Det förstår du väll att jag inte kan? Alla som är och varit kriminella vet precis vad tjejerna kan hjälpa till med framförallt zigenar familjer och invandrar familjer. Svenska familjer stöttar ej sånt här dom säger ju till och med upp kontakten med sina egna barn bara dom får höra att dom börjar knarka.
Citera
2023-10-13, 18:08
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vilken relation har de 2 mördade kvinnorna till artisten?

En verkar vara barnvakt ( den äldre) och den andra är en ung tjej som fått bo hos familjen då hon haft jobbiga förhållanden i sin egen familj.
Så har jag fattat det.
Inga släktförhållanden med familjen som det riktas mot.
Citera
2023-10-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Panetoz medlemmen har hotbild och därför inte närvarande på adressen men han låter barn och mamma bo där.. Snällt
Han hade föreläsning, så han var borta i jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in