Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 13:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
De måste båda verkligen ha rekat varandras släkter och var de bor.
De är verkligen besatta av varandra och att hämnas. Kränkta killar utan spärrar.
Här önskar jag dödstraff när de tas.
De är inte värda något annat.

Och det som stör mig till viss del är att en del familjemedlemmar kanske inte är involverade i kriminaliteten men i någon mån beundrar drägget i förortspyjamas som springer omkring med bögiga smycken och andra prylar och och de tar emot presenter etc fast de vet att han inte har pengar för sin livsstil.
Inte alla så klart men väldigt många.
Citera
2023-10-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blufferska
Är det artistens svärmor som är 60-åring så lär hon vara en romsk kvinna, då artistens fru är en finsk rom.

Neger med finsk rom?
Citera
2023-10-13, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blufferska
Är det artistens svärmor som är 60-åring så lär hon vara en romsk kvinna, då artistens fru är en finsk rom.
Det var det första jag såg när jag kollade deras FB: ROMER.
Romer + njamnjam = kaos krig och helvete!
Citera
2023-10-13, 14:02
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt_Ardbeg
Det var det första jag såg när jag kollade deras FB: ROMER.
Romer + njamnjam = kaos krig och helvete!

Otroligt kommer Romsk heder in i denna konflikten så kommer det barka åt helskotta.
Citera
2023-10-13, 14:02
Medlem
snooper123s avatar
Vilken relation har de 2 mördade kvinnorna till artisten?
Citera
2023-10-13, 14:05
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skfoupamsayeraskj
Li*a Brit*elli en av de dödade kvinnorna

*=z

Vad har hon för relation till de hon bor hos?
Citera
2023-10-13, 14:05
Medlem
Thunderbolt11s avatar
Fyf*an vad detta upprör mig!

PA - En otroligt fin människa som gör "upplyftande" och glad musik. Han är en av grundarna till föreningen - vägen ut som hjälper ungdomar med deras självkänsla, fokuserar på musik, dans och annan kreativitet.

Han är även grundare till organisationen Love by Force.

VÅR VISION:
"Ett gladare samhälle är en mer välkomnande plats för alla, oavsett etnicitet eller funktionsvariation. Låt oss göra skillnad, tillsammans."

Han är delaktig i projektet "Funkistalang" -
En talangtävling där alla människor, oavsett funktionsvariation, får chansen att skina i rampljuset.

Nu skjuts alltså en 20-årig juridikstudent som familjen haft som "bonusdotter" ihjäl tillsammans med hans frus mor (Om de uppgifterna nu stämmer) , när det är hemma och passar parets barn?

Det här är så sinnessjukt vidrigt så jag vet inte vad jag ska säga.
Citera
2023-10-13, 14:08
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbolt11
Fyf*an vad detta upprör mig!

PA - En otroligt fin människa som gör "upplyftande" och glad musik. Han är en av grundarna till föreningen - vägen ut som hjälper ungdomar med deras självkänsla, fokuserar på musik, dans och annan kreativitet.

Han är även grundare till organisationen Love by Force.

VÅR VISION:
"Ett gladare samhälle är en mer välkomnande plats för alla, oavsett etnicitet eller funktionsvariation. Låt oss göra skillnad, tillsammans."

Han är delaktig i projektet "Funkistalang" -
En talangtävling där alla människor, oavsett funktionsvariation, får chansen att skina i rampljuset.

Nu skjuts alltså en 20-årig juridikstudent som familjen haft som "bonusdotter" ihjäl tillsammans med hans frus mor (Om de uppgifterna nu stämmer) , när det är hemma och passar parets barn?

Det här är så sinnessjukt vidrigt så jag vet inte vad jag ska säga.

Det är väldigt sinnessjukt och tragiskt att det har blivit såhär. Jag hoppas att hans brorson mår dåligt över detta.
Citera
2023-10-13, 14:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Den ena var hans fru. Gissar att den äldre är hennes mamma.
Fel o rätt. Liza britzelli är 20 o
Pa's fru är 30+
Sen är 60åringen anneli, pa's frus mamma.
Citera
2023-10-13, 14:11
Medlem
Så om jag förstår det rätt. Kriminell A bestämmer sig för att hämnas på kriminell B. Kriminell A mördar därför kriminell B:s anhörigas (artist) anhöriga (adoptivdotter och svärmor)? Således, alla som befann sig i huset var oskyldiga? Jag finner inte ord för hur fruktansvärt det är.
Citera
2023-10-13, 14:13
Medlem
Bananhalkarens avatar
Är det någon som förstår hur det här är en attack mot Räven? Målet var anhöriga till Ibou Badije, men denne har ju suttit häktad och sedermera i fängelse sedan början av året, alltså långt innan konflikten mellan Abdo och Majid. Han kan alltså omöjligt ha utfört uppdrag av Majid mot Abdo-falangen. Har han tagit ställning mot Abdo inifrån fängelset? För när han senast var ute och beordrade våldsdåd var det mot Dalennätverket för både Majid och Abdos räkning då de var allierade vid den tidpunkten.
Citera
2023-10-13, 14:18
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fel o rätt. Liza britzelli är 20 o
Pa's fru är 30+
Sen är 60åringen anneli, pa's frus mamma.

Vad för relation har Liza till de hon bor hos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in