Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Då kan det ju inte handla om M*r*nka. Kan det vara hennes mamma och den där L*za?

Är mamman också zigenare?

Någon skrev att hennes mamma var där ofta så bör ju vara det.
Och troligtvis den 20 åringen som är bonusdotter till M.
USCH hur fan går familjen vidare från detta??
Citera
2023-10-13, 09:09
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Då kan det ju inte handla om M*r*nka.

Kan det vara hennes mamma och den där L*za?
Pa och Ma kanske var borta på något? I huset var barnen, juridikpluggande Li och barnens mormor som skötte barnpassning. Kanske?
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Är han verkligen bror med den dömde Ibou Bad*e? Jag hittar ingen verifikation till det släktskapet när jag googlar. Då finns det bara en syster nämnd. Bara i den här tråden är Ibou en lillebror till artisten.
I denna artikel nämner han bara en syster, jag lyssnade med på "trådsanningen" att det skulle vara hans lillebror men verkar inte stämma.

så här skriver han bland annat i artikeln:
"Rädslan av att riskera att skickas tillbaka till Gambia om han gjorde något dumt, där han inte längre hade kvar någon familj, var något som motiverade Pa Modou Badjie till att inte välja den kriminella banan, och istället göra rätt för sig."

https://sites.jmk.su.se/laget/pa-moudo-badjie-berattar-om-tuffa-uppvaxten/7316

Det hjälpte tyvärr inte

Kan det vara så hemskt att det är som jag skrev i ett tidigare inlägg, att snart räcker det att ha samma efternamn som en kriminell?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreparenn
Behöver inte vara en felskjutning i deras perspektiv bara för att de är oskyldiga.

Nej med största sannolikhet inte en felskjutning i deras ögon. Dock helt jävla vansinne. Som så mycket annat de senaste månaderna.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Pa och Ma kanske var borta på något? I huset var barnen, juridikpluggande Li och barnens mormor som skötte barnpassning.

Mycket troligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermi-Tage
Bra idé!
Nu måste väl ändå släkter som har kriminella medelmmar sätta ner foten?

Och göra vadå? De kan inget annat än fly?
Citera
2023-10-13, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comeundone
Men att frun är död verkar inte stämma. Kan man anta att det handlar om svärmor? Kvinna i 60 årsåldern utöver kvinnan i 20 årsåldern.

20 åringen skulle alltså kunna vara en Liza? Vem är det i förhållande till deras familj?
Citera
2023-10-13, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Fattar inte varför familjemedlemmar stannar kvar. Be polisen flytta dig till hemlig ort eller fly landet.

Sjukt att det ska behövas men det kommer behövas till en av jordgubben och kurdiska räven är död.

Hela Sverige känns ju sjukt infiltrerat, läckor i alla led. Tror inte det kommer spela någon roll om någon av nämnda dör, någon annan tar vid. Stod väl i någon artikel i Aftonbladet eller expressen, att det kommer bli värre det här är bara början sagt av någon vän med insyn.

Fackets skyddsombud stängde ju någon orientalisk livsmedelsbutik efter hot, ägarna befann sig inte ens i Sverige, man får akta sig var man bor men även för vem man arbetar hos. Våldet drabbar människor hänsynslöst.
Senast redigerad av DocSpot12 2023-10-13 kl. 09:13.
Citera
2023-10-13, 09:11
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
OK, jag förutsatte i min enfald att det var rap. Så det är "svenne-dansmusik"? Är inte så insatt i några av dessa musikstilar, då jag är en utpräglad "rocker". Helt skadat att de ger sig på folk med så lös anknytning. Funkar det så i deras hemländer eller är det här ett hemkokt svenskt beteende?

Har du gått utanför ditt hus senaste tio åren har du hört Dansa Pausa. Spelas i varenda butik, varenda kafé, på varenda idrottsevenemang osv med jämna mellanrum. Snubbarna som gjorde låten tjänar förmodligen miljontals kronor på den varje år än idag.
Citera
2023-10-13, 09:12
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
20 åringen skulle alltså kunna vara en Liza? Vem är det i förhållande till deras familj?
Mamman i huset säger att det är hennes bonusdotter så borde med andra ord vara hans dotter
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Fan, det är här så tragiskt. Varför ger man sig på släktingar som inte ens har något med detta att göra? Dessa blodtörstiga kriminella djur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Jag är osäker. Jag vågar inte uttala mig om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in