Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 08:56
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Det är alltså båda dessa kvinnor på bilden som har skjutits? BTW, vad är det för flagga hon är insvept i?
DRC:s flagga. Alltså Demokratiska republiken Kongo, tidigare Zaire.
Citera
2023-10-13, 08:56
Medlem
Har jag förstått det rätt att det är Panetoz bror som är Louise Gucci och det är två kvinnor som är släktingar till dem som mördats ?
Citera
2023-10-13, 08:57
Medlem
Dessa äckliga klanråttor.
De kan ha ihjäl sina döttrar för familjens ära när de blir kära i ”fel person”men kan inte ha ihjäl sina misslyckade avskrap till söner som begår brott i de länder de lyckas fly med sin familj till.
Citera
2023-10-13, 08:57
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clvi
Eeehh har du missat Panetoz framgångar?

Ja det har jag är inte musikintresserad. Kollade upp såg de var i melodifestivalen 2023 men den kollar jag inte på heller.
Pa Modou Badjie har tre döttrar tillsammans med Marinka Vårstrand som är rom och är skriven på adressen så hon är väl död nu?
Citera
2023-10-13, 08:58
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Det är alltså båda dessa kvinnor på bilden som har skjutits? BTW, vad är det för flagga hon är insvept i?

Ser ut som Kongos flagga. Så... ja. Svårt att känna sig särskilt upprörd av nattens händelser. Låt kongoleserna sörja istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har jag förstått det rätt att det är Panetoz bror som är Louise Gucci och det är två kvinnor som är släktingar till dem som mördats ?

Kvinnan är panetoz fru/Sambo.
Citera
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Verkar finnas två kvinnor skrivna på adressen.

En 20 år Liz*
En 33 år Marink*

*=a

Efternamnet på den ena låter romska, ska dessa nu vakna till liv också. Blir kanske en händelserik vinter.

https://www.expressen.se/nyheter/skolan-domde-ut-lizas--drommar-nu-vill-hon-bli-jurist/

Den äldre var själv uttalad rom. Den yngres efternamn är inte ett känt romskt efternamn, men det kan ju finnas andra kopplingar.
Citera
2023-10-13, 08:59
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Man får väl hoppas att anhöriga till kriminella nu är mer villiga att prata med polisen. Tystnadskulturen är en stor anledning till att polisen ständigt jobbar i uppförsbacke.

De ringer säkerligen polisen och ber om beskydd 24 timmar om dygnet och när polisen inte kan ge detta så hoppas vi att människorna flyttar till sina hemländer igen.
Det gäller att hålla koll på vad släktens snorungar gör nu för tiden då det snabbt kan slå tillbaka på de som håller sig utanför skiten.
Citera
2023-10-13, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Jaja, men det gäller ju gangsterrappen.
Den här Panetozkillen är ju inne i helyllemusiksverige. Dans, allsång, mello osv osv.
Dock har han en kriminell bror och därför är hans fru död nu.
Han kanske inte har så mkt kontakt med sin bror och trodde att han var safe, annars hade han väl gömt sin familj, ekonomin är ju inget problem.

Är han verkligen bror med den dömde Ibou Bad*e? Jag hittar ingen verifikation till det släktskapet när jag googlar. Då finns det bara en syster nämnd. Bara i den här tråden är Ibou en lillebror till artisten.
Citera
2023-10-13, 09:00
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Tydligen lär det finnas 30 000 gängkriminella i Sverige, blir rätt många anhöriga det.

Så är det. Men just nu verkar det vara extra farligt att ha koppling till just Foxtrot och det är så klart betydligt färre än 30.000.
Citera
2023-10-13, 09:00
Medlem
Citat:

Neeej va hemskt!!
Marinka är så vacker och verkar vara en fin mamma.
Kollade på hennes mans insta. Sorgligt 💔

Home invasion borde och mord av kvinnor framför deras barn borde vara dödsstraff.
Häng ut de i media!!
Häng de på öppen gata.

Rip till dessa vackra kvinnor ❤️
Citera
2023-10-13, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Kvinnan är panetoz fru/Sambo.

Tack okej, och den andra kvinnan?
Men det stämmer att det är hans bror som är Gucci?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in