Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 08:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Tycker alla känns extremt naiva eller korkade.

Hade jag haft direkt koppling till ett kriminellt nätverk hade jag tagit mig och alla jag bryr mig om och gömt mig i ett år.

Va fan tror man på riktigt man kan sitta i sin lägenhet och inte förväntas blir skjuten?

Detta borde ha gått upp för folk nu. Tror vi kommer få se total panik bland de som har minsta koppling till Foxtrot om detta fortsätter.
Citera
2023-10-13, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Hur har de råd att köpa villa radhus? Har de då välbetalda jobb?

Eeehh har du missat Panetoz framgångar?
Citera
2023-10-13, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
De bor väl på en adress där ägaren har samma efternamn och är släkt med en gängkriminell.

Rättfärdigar självklart inga mord men så ser det ut i Sverige idag.

Ibou Badjie och Pa Modou Badjie är bröder
Citera
2023-10-13, 08:54
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Verkar finnas två kvinnor skrivna på adressen.

En 20 år Liz*
En 33 år Marink*

*=a

Efternamnet på den ena låter romska, ska dessa nu vakna till liv också. Blir kanske en händelserik vinter.

https://www.expressen.se/nyheter/skolan-domde-ut-lizas--drommar-nu-vill-hon-bli-jurist/
Det är alltså båda dessa kvinnor på bilden som har skjutits? BTW, vad är det för flagga hon är insvept i?
Citera
2023-10-13, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Ny trend. Man tränger sig in deras hus och skjuter vilt. Bättre än att peppra på gatan bland hederligt folk i alla fall
Men de tar ju inte alltid rätt hus heller…
Citera
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Var det inte så de gängkriminella bla. tvättar pengar, dvs via betala lyssningar på Spotify. Sen hamnar pengarna i klanen...

Jaja, men det gäller ju gangsterrappen.
Den här Panetozkillen är ju inne i helyllemusiksverige. Dans, allsång, mello osv osv.
Dock har han en kriminell bror och därför är hans fru död nu.
Han kanske inte har så mkt kontakt med sin bror och trodde att han var safe, annars hade han väl gömt sin familj, ekonomin är ju inget problem.
Citera
Medlem
lastkajens avatar
Citat:
Det är alltså båda dessa kvinnor på bilden som har skjutits? BTW, vad är det för flagga hon är insvept i?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kongo-Kinshasas_flagga
Citera
2023-10-13, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clvi
Den kriminella är hans lillebror.

Är brorsan samma person (Ad*m) som suttit med i hans bolag tidigare?
Citera
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Detta borde ha gått upp för folk nu. Tror vi kommer få se total panik bland de som har minsta koppling till Foxtrot om detta fortsätter.

Tydligen lär det finnas 30 000 gängkriminella i Sverige, blir rätt många anhöriga det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Det här var ju ingen felskjutning.

Vad menar du? Att mamman på 33 år och en juridikstuderande är gängmedlemmar, eller?
Citera
Medlem
Citat:

Kongos
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Eller hur, inte kan någon hållas ansvarig för vad deras kusiner eller liknande håller på med?

Nej och jag tänker att jag inte ens har koll på min släkt på min fars sida. Jag vet inte ens vem mina kusiner är. Det är helt orimligt, vidrigt och tragiskt det som sker. Snart har vi ett spädbarn som drabbas.. Vem ska skylla på det då? Folk är så jävla korkade så jag blir rädd när man uttrycker vissa åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in