2023-10-02, 18:25
Medlem
VoktorDodkas avatar
Förra veckan hade dom två kladdkakor för 35:-, jag köpte såna och nu ikväll tinade jag en och smakade. Dom är helt okej, väldigt chokladiga och extra kladdiga, minst lika bra om inte bättre än ICA's eller Dazzleys som jag brukar köpa annars.
Citera
2023-10-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Förra veckan hade dom två kladdkakor för 35:-, jag köpte såna och nu ikväll tinade jag en och smakade. Dom är helt okej, väldigt chokladiga och extra kladdiga, minst lika bra om inte bättre än ICA's eller Dazzleys som jag brukar köpa annars.

Vad hette dem? Har köpt frödinge där men vill veta vad Lidls egna kallas. Om du har namnet?
Citera
2023-10-03, 10:03
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Vad hette dem? Har köpt frödinge där men vill veta vad Lidls egna kallas. Om du har namnet?
Confiserie Firenze.
Citera
2023-10-03, 10:13
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Jag måste bara rekommendera Lidls egna chips. Grytfriterade Sourcream and onion (blåa påsen, snackdays). Lätt dom mumsigaste chipsen på marknaden idag i mitt tycke. Sedan får man två 200g påsar för 26kr denna vecka.

Ja dom var riktigt goda. 👍🏼
Citera
2023-10-03, 10:38
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillared-Tarzan
Jag handlade en flaska tjärschampo, men tror att butiken blåste mig. När jag kom hem så hittade jag 2 st "H Sneakers" på kvittot.

Jag handlade några saker som rymdes i en liten systembolagspåse och kan inte hitta varan. Frågan är vad detta är för något?

Jag borde ha reagerat redan i kassan att summan blev en aning högre, men jag var en aning stressad vid köptillfället.

Kvitto: https://postimg.cc/wyv7sB9q

Har du Facebook/Messenger kan du kontakta dom där och fråga. Det kan ta några timmar innan de svarar men de är oftast hjälpsamma.
Citera
2023-10-10, 19:09
Medlem
Julsaker redan!
Älskar Lidl men vafan håller dom på med! Detta är inte ok!
Bra dock att dom fortfarande kallar jul för jul👍
Citera
2023-10-10, 23:12
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Julsaker redan!
Älskar Lidl men vafan håller dom på med! Detta är inte ok!
Bra dock att dom fortfarande kallar jul för jul👍

Mhm, lite tidigt att dra fram julsakerna före allhelgona, min butik hade dom uppe förra veckan, eller om det tom var veckan före det.
Citera
2023-10-13, 05:49
Medlem
Kanastras avatar
Min butik hade "inte fått in" polotröjorna. Har era det?
Citera
2023-10-13, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Min butik hade "inte fått in" polotröjorna. Har era det?

finns i min men verkade vara dålig kvalitet , brukar handla sockar ock kalsonger på Lidl
men mitt bästa klädköp gjorde jag på Lidl polotröja i merino ull 129:- kr köpte 2 st
Citera
2023-10-13, 14:10
Medlem
Sereenas avatar
Har testat den Sushi som dom har som ny vara nu, och den var riktigt urusel, riset var rent ut sagt vidrigt, väldigt kompakt/tungt, hårt (dåligt kokt) och slemmigt på samma gång.
Citera
2023-10-14, 11:01
Medlem
Köpte Lidls glassbåtar i hopp att dom var av samma goda glass kvalitet som dom andra glassarna från lidl.

FYFAN!

Dom var rent av äckliga och smakade helt syntetiskt med en stark smak av oxidering!

Dom kostade lika mycket som Sias glassbåtar på samma hylla om man räknar in krympflationen där Lidls hade 5?st för 30kr och Sias för 36-38kr nånstans för 6st
Citera
2023-10-14, 18:04
Medlem
Köpte matrikets varmkorv men såg at enebackens var testvinnare?
Hur stor skillnad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in