Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 07:14
Medlem
Zlatan.s avatar
Sorgligt om det är Panetozgrabben. Såg honom i något studieprogram på SVT för en vecka sen när jag stod på löparbandet på gymmet. Han verkade verkligen vara hygglig. Det galna är att jag tänkte att en sån som han nog får akta sig i dagens gängkonflikt, tyvärr lätt hänt med en felskjutning. Så händer här inatt!
Citera
2023-10-13, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Sorgligt om det är Panetozgrabben. Såg honom i något studieprogram på SVT för en vecka sen när jag stod på löparbandet på gymmet. Han verkade verkligen vara hygglig. Det galna är att jag tänkte att en sån som han nog får akta sig i dagens gängkonflikt, tyvärr lätt hänt med en felskjutning. Så händer här inatt!

Ingen felskjutning när man tränger sig in i ett hus.
Citera
2023-10-13, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är inte alltid så lätt att lämna landet om man inte är svinrik.

Skojar du, varenda en är ju hem på semester minst en gång varje år.
Va ju bara för nån vecka sedan som de vanligaste semesterresorna, Somalia Irak/Iran va i topp dit "svenskar" åker på semester.
Citera
2023-10-13, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Ingen felskjutning när man tränger sig in i ett hus.

Det beror ju på. Någon 13åring som inte lärt sig läsa får instruktionen "bla bla bla i Bandidos". Det blir lätt Panetoz för en 13årig retarderad person med melloskadad hjärna.
Citera
2023-10-13, 07:23
Medlem
Är dagens BO på samma sida som Foxtrot eller emot?
Citera
2023-10-13, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Det är inga "felskjutningar" utan någon som satt i system att avrätta släktingar runtomkring den/de personer som det direkt berör.
Citera
2023-10-13, 07:32
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Skojar du, varenda en är ju hem på semester minst en gång varje år.
Va ju bara för nån vecka sedan som de vanligaste semesterresorna, Somalia Irak/Iran va i topp dit "svenskar" åker på semester.

Jävla skillnad på att åka en vecka på semme och att flytta med hela familjen till ett annat land. Hur mycket skulle det gå på tror du om du flyttar hela familjen till typ Turkiet och stannar där ett halvår? En halv mille?
Citera
Medlem
Detta börjar bli fånigt. Di kriminelle skjuter ju ihjäl varandra varje natt. Vi kan inte ha artiklar i pressen om det vareviga dag, det tränger ut andra nyheter.

Tidningarna får ha en sammanfattning och en kurva över antalet skjutna som man kan presentera på månadsbasis. Man kan skriva om ”dystra rekord” osv likt man gör med artiklarna om växthuseffekten.

De gånger en oskyldig person utan koppling till gängen stryker med kan man skriva om det speciellt.

Det är vardag nu och våra sinnen behöver lättas upp med framgångssagor.

Don’t look! (In aftonbladet)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
De kom säkert d se om migranter . Nu bor de i villa i Sverige. Så rika lär de ha blivit snabbt .

Ja om man är en svensk artist så lär man kanske ha fått ihop pengar.
Citera
2023-10-13, 07:33
Medlem
Citat:
Som jag skrev. Enligt min källa inom vården.
Jag har själv inte sett

Lite konstigt hur du kan ha "källor" i så himla många olika fall, är det inte? Både i Tullinge och Örebro har du källor. Du måste känna många personer du!
Citera
2023-10-13, 07:34
Medlem
Citat:
Det var rätt måltavla enligt min källa

Okej varför
Citera
2023-10-13, 07:34
Medlem
Troligtvis
Pa Modou Badjie bor i ett hus i Tullinge Trädgårdsstad, Tullinge. Han bor tillsammans med bland annat Marinka Vårstrand. Hans födelsedag är den 4 juni. Hans hus är värderat till ca 6 500 000 kr. Oxelvägen 74

Dvs han från Panetoz. De har tre barn. Visste inte att han ev var kriminell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in