Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 04:30
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Nu är det väl ändå inte han som bor på Oxelvägen utan någon släkting. Han bor vad jag förstår inne i stan. Han sitter inte i styrelsen för "Vägen ut" men det gör släktingen.

Han är skriven där och citatet om att arbeta med ungdomar i Flemingsberg gäller honom. Så, jo.

Sen om det verkligen gäller det numret har vi ju ingen aning om utom att en användare spekulerade om det.
Citera
2023-10-13, 04:33
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
På Swepix instagram står poliserna vid en parkering. Syns en svartbil i bakgrunden. Vad för märke är det?

Det där är 74:s uppfart, med den Kia sorento som står skriven på panetoz-badj*e, 501 på slutet i regnumret. Går även att beskåda på Street view.

Även den blå mercan bredvid finns på Street view.

För mig är nr 74 100% bekräftat i och med det.
Citera
2023-10-13, 04:37
Tydligen flera både vuxna och barn i villan som inte blev skjutna när det hände. Om alla skjutits hade det verkligen blivit ett blodbad.
Citera
2023-10-13, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Han är skriven där och citatet om att arbeta med ungdomar i Flemingsberg gäller honom. Så, jo.

Sen om det verkligen gäller det numret har vi ju ingen aning om utom att en användare spekulerade om det.

På blåljus bilder så ser man att parkeringen där intill 74an är avpärrad.
Men skulle lika gärna kunna vara 76 eller något intill vad som där polisbilar och ambulanser ser ut att stå
Citera
2023-10-13, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vore ju helt sjukt om det är så. 1984 på riktigt, och då syftar jag inte på Orwell-dystopin. https://www.youtube.com/watch?v=3kF1TsOkJeA

Så är det, han är inte kriminell men hans släkting är det och det är tillräckligt
Det är 100% jordgubben som ligger bakom detta
Citera
2023-10-13, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
Det där är 74:s uppfart, med den Kia sorento som står skriven på panetoz-badj*e, 501 på slutet i regnumret. Går även att beskåda på Street view.

Även den blå mercan bredvid finns på Street view.

För mig är nr 74 100% bekräftat i och med det.

Varför står amublanser typ vid 76an eller något nummer intill och inte närmare 74an som det ser ut på blåljusbilder
Citera
2023-10-13, 04:44
Medlem
Pa modou är från jordbro han ska ha växt upp där
Citera
2023-10-13, 04:46
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Varför står amublanser typ vid 76an eller något nummer intill och inte närmare 74an som det ser ut på blåljusbilder

Kolla på streetview så ser du, jag tror att det är för att 74 ligger inne i hörnet med en smal väg till uppfarten, man parkerar helt enkelt in varandra om man ställer sig direkt utanför, bättre att gå 10 meter extra.
Citera
2023-10-13, 04:47
Medlem
Ser väl dock ut som 74an med bilarna som är skriva där. om man kollar Swepix.
Citera
2023-10-13, 04:52
Medlem
Bekräftat att det handlar om P* M*d*u B*djie med familj som blivit beskjuten?
Citera
2023-10-13, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator

Ja det verkar som det om man kollar google maps, med swepix bild.

Shit hoppas att de klarade sig, kommer ju bli en stor nyhet oavsett
Citera
2023-10-13, 04:54
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator

Att han med familj varit på plats vet vi ju inte till 100%, men att det är adressen han är skriven på som är aktuell ser jag som bekräftat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in