Citat:
Ursprungligen postat av
EvolModsiw
Ta det lite lugnt nu, Zurfarn. Du håller på att bli lika hatisk mot Maja som Johanna var mot Tove.
J kommer högst sannolikt bli dömd till ett mycket kännbart fängelsestraff så de anhöriga får den upprättelse de förtjänar. Jag är inte ens säker på att de är övertygade om M:s skuld. Det skulle nog vara en värre smäll för dem om J mot förmodan kommer undan med misshandel och vållande.
Lägg av, det är enbart osmakligt att du gör dig till talesman för Toves anhöriga. Hörde du deras målsägarbiträde, lät det som att de tyckte att Maja skulle släppas?
Maja har för fan ljugit dem rätt upp i ansiktet. Toves pojkvän tog kontakt med Maja och frågade var Tove var, och fick en lögn i retur av Maja. Sen fick de leta och lida i veckor. Du är inte klok om du tror att Toves anhöriga vill nåt annat än att Maja ska låsas in på livstid.
Jag har empati och medlidande med Toves anhöriga, det ligger bakom min reaktion. De som inte har det kan ju rycka på axlarna åt att den som orsakat hennes anhöriga ett livslångt lidande blir fri idag.