Citat:
Ursprungligen postat av
Abendland
Aha kände jag inte till -- men överraskar väll inte heller. Ska man vara med i Tåbbes sektnätverk där man enträget jobbar för att rädda Svärige från glåbalisteliten ska man väll kunna tjäna sig en hacka också kanske?
Videon "Så klarar du av att träna i värmen" på E4F där Alexander (vinnarskolans ordf.) dampar loss och muckar gräl med kameran efter att han fått "elaka kommentarer" är så surrealistisk att jag inte fattar hur den kunde få grönt ljus för publicering....
Tobbe är numera också Prepper expert (sedan 20 år tillbaka(!) på frihetsnytt, sakinnehållet är absolut relevant, så denna serie ska bli intressant att följa med skräckblandad förtjusning.
https://www.youtube.com/watch?v=QaszSCwAzEs&t=2s
Då ska jag ta och kränkta alexander lite till, nej man är inte stark och vältränad för att man saknar underhudsfett.
Att musklerna syns på en smal person är inget konstigt, det ingår i begreppet SMAL
Ska man nu envisas med att figurera i videos som dessutom ingår i något som kallas vinnarskolan så borde man i vart fall lärt sig att man inte ska bry sig om negativa kommentarer från troll på nätet.
Angående prepping med TOR PÅLSSON så överdriver karln som vanligt, att man gjort militärtjänst innebär inte att man är expert på överlevnad, att man dessutom har ett bord fyllt av svindyr turmat ( 90 kr st ca) talar än mer för att han inte är seriös.
Som vanligt alltså.
Räkneexempel:
Grovt räknat så går turmat på ca:
frukost 50-70 kr per portion
lunch 80-110 kr per portio
middag 80-110 kr per portion
Så på en dag så äter en person mat för ca 210- 290 kr
Är det då rimligt att man ens nämner turmat i preppingsammanhang?
210-290 kr per person, vad blir då matkostnaden om man är en familj? (retorisk fråga) Svindyrt!
Pajasen TOR gör bort sig igen