Citat:
Ursprungligen postat av
EsmeraldaFelicia
Jag menade väl just det att hon höll sig till det hon sagt innan och fick upprepa det igen för HR.
Jag håller med dig. Om Maja var med i badrummet hade hon inte placerat sig själv där strax efter. Det förstår till och med en 3-åring!
Det kanske är så att hon sedan
december berättat sanningen? Som du frågat dig ibland. De flesta har trott att hon ljuger (om allt). Jag vill tacka dig för alla dina kloka och lärorika inlägg.
Jag vill tacka dig tillbaka!
Du har alltid varit respektfull, kommit med bra citat och kloka tankar!
Som jag sagt många gånger, vet jag mycket om det som finns i målet, det ligger mitt framför näsan. Men så skriver du något som verkar så självklart, men jag missat.
Det är det som är givande med bra diskussioner. Och jag har lärt mig väldigt mycket av flera andra också här i tråden.
Ett ok har släppt från mina axlar idag, det kändes oriktigt att Maja skulle fällas för mord.
Sedan är mordet så tragiskt så det inte går att beskriva!
Jag vet inte om det hade känts bättre om mordet hade haft något mer påtagligt motiv för de anhöriga. För deras sorg finns inga lättnader.
Men själv tänker jag att det är så konstigt att någon kan mörda för "ingenting". Helt vardagliga konfikter, som blåstes upp i ett skruvat sinne.