2023-10-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckordie040
Fri Maja freee visste det

Trams.
Citera
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
T var redan inlindad i ett gammalt lakan och låg på mordplatsen då J var på Dollarstore. J köpte kemisk bensin och ett lakan dagen efter och åkte sen och tände på kroppen en gång till. Det nya lakanet skulle hon väl ha hemma, antar jag.

Citerar mig själv:

Ser att det blev ett fel. Hann inte ändra i texten.
På fyndplatsen/dumpningsplatsen ska det givetvis stå. Inte mordplatsen.
Citera
Medlem
Kamma dig? Där la du nivån högt för en fortsatt diskussion.
Citera
Medlem
Det absolut viktigaste är att den farliga psykopaten Johanna förblir i fängelse på livstid.
Citera
2023-10-12, 17:52
Medlem
Fibonaccitals avatar
Maja släpps ur häktet

Mer info kommer...

Jag var sen på ️⚽️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Jag tror nästan att Maja hade haft det bättre i fängelset ändå. Hon kommer inte kunna gå utanför dörren i Vetlanda, och honom kommer bli igenkänd vart hon än är. Att gå ut och roa sig eller ens gå på affären är nog kört för hennes del. Att sitta isolerad hos mamma och pappa istället för häktet lär bli hennes liv nu.

Ja troligtvis. Men hon kanske saknar en skruv lös och går ut och festar osv?
Ska bli spännande att se i tråden om folk i vetlanda ser henne.
Citera
Medlem
Bara för att hon inte fälls betyder det inte att hon är oskyldig.
Det gick bara inte att bevisa hennes skuld.
Skall bli intressant att se hur rätten kommer fram till att Johanna mördade henne själv.
Detta fall blir ytterligare ett Mats Alm fall. Alla vet att hon är skyldig, men ingen kan bevisa det.

Skall bli intressant att se om HD ger prövningstillstånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Mina varmaste tankar går nu till Toves familj och sambo när mördaren Maja återigen kommer hem till Vetlanda. Jag känner med dem.

Maja lär väl supa sig full i helgen och skynda sig iväg till nöjet för att hitta ett ligg. Hon kommer att fortsätta i samma tempo som förut. Mamma och pappa är väl överlyckliga och kommer att njuta av att tvätta hennes kläder igen och serva henne. Hon lär väl få senaste iphonen av pappa, kanske en egen bil tom? Tänk vad de ska fira stort nu.

Och kanske sakna Johanna 😅

EDIT: jävla skandal att Maja släpps fri!! Hoppas hon måste tillbringa resten av sitt liv hemma och inte kunna gå ut!!
Senast redigerad av miserywantscompany 2023-10-12 kl. 17:55.
Citera
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Jag tror nästan att Maja hade haft det bättre i fängelset ändå. Hon kommer inte kunna gå utanför dörren i Vetlanda, och honom kommer bli igenkänd vart hon än är. Att gå ut och roa sig eller ens gå på affären är nog kört för hennes del. Att sitta isolerad hos mamma och pappa istället för häktet lär bli hennes liv nu.

Afrika är väl en lämplig destination, så Johanna är den enda skyldiga, låter troligt NOT
Citera
2023-10-12, 17:53
Medlem
Det här året har varit onödigt.

Polisen i Vetlanda gjorde inte ens en rekonstruktion med de inblandade. Uselt misstag.

Tingsrätter är ibland vanskilga. Lokalt tryck för fällning. Får inte sällan en enig hovrätt emot sig. Som idag då.
Citera
2023-10-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
blir lätt att känna igen henne ändå.. undrar hur många timmar hon pallar

och att ens föräldrar vill ha ens dotter som mördat Tove hemma..

Nästa mord vi får läsa om är säkert Majas bror som Maja ogillar.

Bara för Maja att säga att hon sovit.

I Vetlanda har Maja inget att hämta det vet man med säkerhet.
Citera
2023-10-12, 17:54
Medlem
Ojdå, Maja är fri nu, måste vara otroligt skönt, tyder ju på att hon kommer få lägre straff alt frias helt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in