2023-10-12, 14:35
Bannlyst
Har sett dom 3 första avsnitten nu, tjejerna träffas i grupp och pratar om honom.
Han är så otroligt skicklig på att ljuga säger alla.
Nä, det är faktiskt ni som är blåsta.
En av tjejerna skulle jobba som modell, hallå, ser du ut som en fotomodell?
Göra reklam för Dogge Doggelitos Gin 😂😂😂
Och hon med bageriet skrev på kontraktet där han blev delägare fast det stod fel namn och fel summor i kontraktet.
Nä, det här är desperata singeltjejer med erfarenheter av dåliga förhållanden som tar första bästa snygga och ”rika” killen som visar intresse för dom.
Spännande med nån som har förflutit som kriminell och drogmissbrukare som han påstod.
Citera
2023-10-12, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veserva
https://instagram.com/robiinsvensssoon?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Robin Svensson

https://imgur.com/mpdCdSR
Citera
2023-10-12, 15:20
Bannlyst
Bara att konstatera att svenska polisen är värdelösa som lägger ner tjejernas anmälningar.
Och fast detta AS lurat massa tjejer på mycket pengar så är det ingen av dom som lägger upp hans namn och bild på sociala medier.
Häng ut aset, det är riskfritt, polisen har ändå inte tid att utreda småbrott.
Om nån blåst mig på flera hundra tusen så hade jag jagat skiten ur honom, både irl och på sociala medier, vad är det för fel på folk som bara låter sig trampas på och inte agerar?
Citera
2023-10-12, 15:36
Bannlyst
Citat:
Dom är väl rädda för förtalsbrott.. Sinnes att han går fri!
Det är inte jag, så dom kan skicka namn och bild på honom så sprider jag det som feministerna tydligen är för fega att göra.
Behövs tydligen en medelålders SD-gubbe för att göra feministernas jobb.
Citera
2023-10-12, 15:38
Medlem
euromixerss avatar
Hm, rätt vanligt namn han hade. Någon som vet lite mer så man kan begära ut förundersökningen?

Har sett samtliga tre delar av serien nu, och den var ju inte jättebra gjord om jag får säga mitt. Inte ens någon programledare/berättare som pratade i serien så de blev lite "rörigt" ibland. Känns som att den gjordes lite hastigt på en dryg veckas tid.
Senast redigerad av euromixers 2023-10-12 kl. 15:43.
Citera
2023-10-12, 15:43
Medlem
Blåsta bimbos. Detta är komedi och inget annat. Ingen tycker synd om er.
Citera
2023-10-12, 15:46
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
https://instagram.com/mongoberta?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Hon kallade honom robin under deras förhållande
Vet inte vad som är värst, tinderbedragaren eller att hon kallar sig MongoBerta.
Citera
2023-10-12, 15:48
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
https://imgur.com/mpdCdSR
En smäll och skjortan tom. Slö tönt 😁
Citera
2023-10-12, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Så när Emelie Bumbi gör det så är det ok, men är det en man så är det jättehemskt?
Vem sa att det var ok? Sen tigger väl Emelie pengar på TikTok lives??? Hon skapar inte intima relationer med män och utnyttjar dom.
Citera
2023-10-12, 16:09
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Så när Emelie Bumbi gör det så är det ok, men är det en man så är det jättehemskt?

Citat:
Ursprungligen postat av runx
Såhär gör kvinnor hela tiden. Var är dessa dokumentärer?

Indeed, kvinnor kommer undan med massivt manipulativt skit
Citera
2023-10-12, 16:25
Medlem
Finns det ingen bild på karl utan solglasögon?!
Citera
2023-10-12, 16:42
Medlem
Klagans avatar
Tragiskt att tjejerna blivit grundligt lurade. Men vad fan, man har som vuxen man eller kvinna hela ansvaret för för vad man gör och inte gör. Går inte att komma ifrån.

Skulle vara intressant om det fanns statistik på antalet bedrägerier ("Sol-och vårare") uppdelat på kön vad det gäller utövare och offer. Killgissar att det är en mycket stor övervikt av män som är brottsoffer. Fast män är det ju ointressant att göra tv om i detta sammanhang.😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in