Citat:
Ursprungligen postat av
lemmy124
Är fortfarande tveksam till att halshuggning av barnen ens har skett. Fortfarande är angreppet mot rejvfestivalen inte rättfärdigat oavsett hur mycket palestinier fått lida genom åren. Att muslimer dessutom går ut och firar; tillsynes reflexmässigt över hela planeten. Ja, det är faktiskt bevis på att många är helt jävla hjärndöda.
Trots att det varit krig många gånger genom historien så upplever jag att denna gång är speciellt olycksbådande. Det kommer ske hemskheter som får attentatet mot rejvet att blekna i jämförelse.
Hoppas såklart på fred men kan iaf länka denna israeliska propagandalåt som släpptes efter kriget 1973.
https://www.youtube.com/watch?v=Ygci...b_channel=Bara
Det är jobbigt i orten. Arbetslöshet och kriminalitet. Trångboddhet. Socialtjänsten placerar deras barn i familjehem som inte är muslimska. De löper risk att äta fläsk. Maten är inte halal. Flickorna får umgås med pojkar utan huvudduk.
Folket i orten har en stark känsla av att vara kränkta av det svenska samhället. Rasism du vet. Koranbränningar. Därför tänkte de dra ihop ett gäng och skjuta 260 personer på O’Leary’s i Enköping. Våldta några kvinnor kanske. Filma och lägga ut på nätet.
Om Hamas attentat var moraliskt försvarbart av vänstern, då är väl också ovanstående scenario också något man kan fira på gator och torg?
Om jag upplever att jag är kränkt så är jag väl kränkt?
Om en svensk någon gång i mitt liv har varit dum mot mig när jag kastade sten på honom, ja då är det väl inte konstigt att jag agerar mot förtrycket. Att jag gick in på O’Leary’s och sköt och våldtog var ju en konsekvens av Sveriges dåliga behandling av mig. Inte är det mitt fel.