2023-10-11, 20:14
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-NATO
När islamisterna tagit över Israel kommer de försöka ta över resten av Europa.

Om du tror att Israel är någon slags mur som håller muslimerna borta från Europa så tror du heeeeeeelt åt helvete fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
https://x.com/IsraelWarRoom/status/1711754754446225910?s=20

De har alltså hittat 40 barn och bebislik, många med halsarna avskurna...

https://x.com/IsraelWarRoom/status/1711754754446225910?s=20

Den här nyheten kommer vara överallt.
Jag är alltid misstänksam när jag hör såna nyheter säger inte att det är falskt med undviker träsket sociala medier (tik tok! )nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Det är ju precis vad Israel gör nu! Bombar barn i Gaza. Sjuka jävlar. De som beordrat det lär hamna i helvetet. De i Hamas som utförde det brutala angreppet likaså. Men Israel är en mer kontrollerad stat och inte några terrorister, trodde jag. Men de beter ju sig precis likadant som Hamas. Och nu pratar jag förstås inte om alla israeler utan ledningen, Israel som stat.

Israel bombar Hamas militära installationer. Det mördar inte barn.
Citera
2023-10-11, 20:15
Medlem
Citat:
Det är ju precis vad Israel gör nu! Bombar barn i Gaza. Sjuka jävlar. De som beordrat det lär hamna i helvetet. De i Hamas som utförde det brutala angreppet likaså. Men Israel är en mer kontrollerad stat och inte några terrorister, trodde jag. Men de beter ju sig precis likadant som Hamas. Och nu pratar jag förstås inte om alla israeler utan ledningen, Israel som stat.

Ja Netanyahu kommer köra ända in i kaklet. Också av personliga orsaker.
Citera
2023-10-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Du har nog inte förstått att du bor i ett land med civiliserade människor som aldrig kommer att bete som som Hamas/muslimer. Jämförelsen med Norge och Sverige är totalt irrelevant.

Nej det är den inte. Det var för att ni idioter skulle kunna fatta att Israel inte på något sätt har rätt att mörda civilbefolkningen i Gaza pga vad de utsatts för från Hamas. Ingen blir lyckligare i Israel av att barn mördas i Gaza. Man kan tycka att ett land som Israel inte borde slakta instängda människor i Gaza. Extra underligt med tanke på deras egen historia.
Citera
2023-10-11, 20:16
Avslutad
Först bombas skiten ur Gaza.

Sen invasion och frita den gisslan som fortfarande är i liv, om någon. Och förgöra Hamas så mycket det går.

Ockupation kommer det inte bli tal om. Det är inte Israel intresserade av igen. För resurskrävande
Citera
2023-10-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Israel bombar Hamas militära installationer. Det mördar inte barn.

Är du både blind och döv? Till och med svenska barn har dött av Israels bomber.

Jag fattar inte vad de tror att de ska uppnå med detta. De som hatar Israel kommer ju hata dem ännu mer nu. Om de har problem med acceptans för sitt land kanske de ska tänka på sina handlingar. Det är alltid ren ondska att mörda oskyldiga barn.

https://www.dn.se/varlden/nathan-shachar-israel-kan-inte-storta-regimen-i-gaza-med-flygbombningar/
Citera
2023-10-11, 20:18
Bannlyst
https://twitter.com/CensoredMen/status/1710865850163429650

Intressant video med före detta IDF soldater. Jag står fast vid min ståndpunkt att både judar och muslimer är skräpmänniskor som ska utrotas från denna planet. Därav är detta kriget positivt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
Israel är en pappers arme som förutom en gång aldrig vunnit ett slag mot en motståndare som kan försvara sig på allvar
asymmetrisk krigföring är de nya sättet att föra krig på och alla dom som i dag bemästrar denna typ av krigföring kommer att vinna varje slag mot den gamla sortens arméer och sätt att kriga på

Det är endast för att demokratiska länder i väst inte vill slakta civila helt i onödan. Det är inte svårt att ha ihjäl två miljoner människor om man nu skulle vilja. Skulle det krävas skulle även fjollsvennar göra det.
Citera
Medlem
Citat:
Är du både blind och döv? Till och med svenska barn har dött av Israels bomber.

https://www.dn.se/varlden/nathan-shachar-israel-kan-inte-storta-regimen-i-gaza-med-flygbombningar/

”Svenska” barn, men visst barn som barn, det är hemskt som fan hursom.
Citera
2023-10-11, 20:19
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Tror du verkligen det? Det är en helt annan bild än vad som återges i åtminstone västerländsk media.
dom vet sanningen men vågar inte säga de att israel håller på att förlora
Hamas valde rätt stund att kriga på usa och eu är fast i Ukraina kriget och har inte mycket att ge till israel och sedan har du kina och taiwan går usa in med kraft igen i denna konflikt så kan man inte försvara taiwan eller sina microchips från kina och usa har valt taiwan och Ukraina
israel har bara ett val om man vill överleva som stat och de är att förhandla om fred med hamas om en 2 statslösning
Citera
2023-10-11, 20:20
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-NATO
När islamisterna tagit över Israel kommer de försöka ta över resten av Europa.
Lugna dig. Araber har knappt segrat i ett enda krig sen tidernas begynnelse. Några minimala delsegrar på 3000 år är allt.

Inte ens när Irak, Egypten, Syrien, Jordanien, och Libanon kaxade upp sig tillsammans från alla håll 1967 hade dom skuggan av en chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in