2023-10-11, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Som ett svar på ett inlägg från den brittiske forskaren Konstantin Kisin skrev Elon Musk på X, tidigare Twitter, idag att om det (protesterna) fortsätter som det är idag så är ett inbördeskrig i Europa ett faktum förr eller senare.

https://twitter.com/elonmusk/status/1711835260860727671?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1711835260860727671%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=

Frågeställning: har Musk rätt eller kommer européer att vakna och börja visa mer tolerans mot oss invandrare och underlätta för oss att komma in i samhället på riktigt och på så sätt hjälpa dem undvika kriget?
Mer tolerans, det är exakt pga av för mycket tolerans man har förstört Sverige och Europa.

Invandrare har kommit från områden i kaos och lyckats återskapa det här.

Alla bidrag allt ska dras in och sedan ska dom ut om dom klagar.
Citera
2023-10-11, 19:04
Medlem
Hoppas det blir av snart
Citera
2023-10-11, 19:14
Medlem
happilappis avatar
Kan inte bli inbördeskrig i Sverige. Svenskarna får inte ha vapen, det är bara invandrare som har vapen.
Citera
2023-10-11, 19:36
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Ja, det tror jag. Vad vore poängen med att starta en tråd om nåt du inte är intresserad av?
Bro, tror du han pallar bry sig eller?
Citera
2023-10-11, 19:50
Medlem
datalogs avatar
Europa är splittrat i varenda fråga som existerar. Förutom i att kriget kommer, där är alla grupper överens.
Citera
2023-10-11, 19:51
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Givetvis kommer detta massinvandringsprojekt att sluta med ett raskrig inom de flesta europeiska länder.

Det kan nämligen inte sluta på annat vis. Det är inte meningen att olika raser ska leva sida vid sida i några större mängder.
Ironiskt nog så är det ofta flockmentalitetfolket eller kollektivisterna som vill ha mångkultur. Det är precis denna grupp människor som omöjliggör mångkultur då de inte klarar av mångkultur. Vem gör? Möjligen den ignoranta eller lyckligt lottade som ännu sluppit bli drabbad.

Jag hör relativt ofta folk i Sverige antyda att mångkultur fungerar och är något fint, för att i nästa mening prata om hur otryggt samhället blivit och att det är skit med allt gängvåld. Så många gånger har jag velat påpeka tankevurpor men jag har lärt mig att välja mina strider.
Citera
2023-10-11, 19:58
Medlem
savoirfaires avatar
Sjukt hur mkt musk har spårat senaste åren.
Citera
2023-10-11, 20:06
Medlem
Kh4ns avatar
Knappast otroligt att det kommer att bli mer och mer konflikter inom Europa pga de etniska och religiösa problemen. I de flesta delarna av världen hade redan ett av de massiva terrordåden lett till fullskalig etnisk konflikt och krig, men euroéerna har hållit sig passiva.
Ju mer arabernas och afrikanernas antal ökar desto närmare är vi en konflikt då ursprungsbefolkningen inte har samma möjligheter att hålla sig undan deras våld som när vi var 99.9% eller 90% av befolkningen.
Citera
2023-10-11, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Han är intresserad av dessa saker. Bra är han inte på dom. Det enda han råkar vara bra på är att sälja.

Kalla det vad du vill, han har ändå producerat och gjort enorma saker, PayPal och få fart på elbilen som var död tills han kom, raketer upp i rymden, förvärvet av twitter och förespråkandet av yttrandefrihet, gratis internet till Ukraina...

Han har gjort mer än vad du och jag, samt alla andra på detta forumet kommer hinna under sin livstid...

Men han gillar att lufta kakhålet, lite väl mycket och kring saker han inte har så bra koll på...
Citera
2023-10-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Kan inte bli inbördeskrig i Sverige. Svenskarna får inte ha vapen, det är bara invandrare som har vapen.

Vi har 300000 jägare i Sverige.
Citera
2023-10-11, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Som ett svar på ett inlägg från den brittiske forskaren Konstantin Kisin skrev Elon Musk på X, tidigare Twitter, idag att om det (protesterna) fortsätter som det är idag så är ett inbördeskrig i Europa ett faktum förr eller senare.

https://twitter.com/elonmusk/status/1711835260860727671?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1711835260860727671%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=

Frågeställning: har Musk rätt eller kommer européer att vakna och börja visa mer tolerans mot oss invandrare och underlätta för oss att komma in i samhället på riktigt och på så sätt hjälpa dem undvika kriget?

Vad i helvete menar du med att visa mer tolerans? Räcker inte gratis skola, sjukvård, samhällsservice och bidrag? Låga straff och alltid en chans tillbaka även vid grova brott.

Svenskar är förmodligen de minst rasistiska folket på jorden.

Det är snarare dags att bli mindre toleranta, sätta krav och för er att börja veta hut.

Vändningen kommer förr eller senare och det är inte åt det trevliga och gemytliga hållet.

Musk har naturligtvis en bra poäng.
Citera
2023-10-11, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Knappast otroligt att det kommer att bli mer och mer konflikter inom Europa pga de etniska och religiösa problemen. I de flesta delarna av världen hade redan ett av de massiva terrordåden lett till fullskalig etnisk konflikt och krig, men euroéerna har hållit sig passiva.
Ju mer arabernas och afrikanernas antal ökar desto närmare är vi en konflikt då ursprungsbefolkningen inte har samma möjligheter att hålla sig undan deras våld som när vi var 99.9% eller 90% av befolkningen.

Tyvärr är de i majoritet ganska snart. Jag tror att det kommer bli etnisk rensning. Men jag tror att invandrarna kommer starta det och slakta svenskarna. Vi svenskar kommer vara helt tagna på sängen och inte riktigt fatta vilka som är fienden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in