Citat:
Ursprungligen postat av
VVVulpes
Har du forskat på det? Empirin tillgänglig?
Visa hur vanligt det är då med 24 till 14, varför kör de inte på 14 direkt då, så slipper de ifrågasättas om det nu inte har någon betydelse. Klart det har betydelse att först skriva 24 till 14 annars kulle de inte använda den teknikaliteten.
Syftet är att fånga svaga män i stället för män som gör brott, i grunden en feministisk inställning. Gratulerar er som avbryter så fort ni ser 14, som nästa alla gör inkluderande mig, eller inte för jag raggar inte över huvud taget så jag ser inte 14 därmed.
Förklara för mig varför och syftet att 14 skriver 24 för att sedan gå ned till 14. Och kan gäddan avgöra vilket som är riktigt, 14 eller 24, det kan vara så att 24 som skojar gäddan. För vad kan de tro på när det finns två skilda uppgifter, lika trovärdiga båda eller lika otroliga båda?
Att först säga 24 ned till 14 kan aldrig fungera i tinget, för har gäddan accepterat båda tillstånden i chatten så är det avgjort att det ena tillståndet inte existerar, och vilket tillstånd gäddan trott på kan inte bevisas.