2023-10-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Måste ha sparat materialet. En screenshot är inte Polisen speciellt intresserade av. Dessutom kan bilder manipuleras.
De beskriver hur de gör på dumpen.se, tror jag länkat åt dig förr tom. Glömsk? De förklarar också hur viktigt det är att INTE spara ner det (riktat till tipsare).
Citera
2023-10-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Bertil drog en uppgift att han blivit kontaktad av 14 och eftersom han inte drog det vidare kan han inte veta om det var just Dumpen. Jag hävdar fortfarande mycket bestämt att det är MYCKET sällsynt 14 raggar medelålder.
Har du forskat på det? Empirin tillgänglig?
Citera
2023-10-10, 22:27
Medlem
Citat:
Och om någon säger det är lättöl, och du ska köra hem efter, och när du fört glaset till munnen känner lukten och ska ta första klunken, så säger denna det är starköl. Kan du backa då, svårt även om du ej är alkoholist (pedofil).
Är du dum? Det är väl självklart man inte skulle dricka den om man ska köra? Och då är det en jävligt dålig jämförelse eftersom det är 10000 ggr mer självklart ändå att backa om det visar sig vara en snoris man snackat med!

Du beskriver bara hur DU reagerar.
Citera
2023-10-10, 23:37
Medlem
Längesen man hörde Whiskerösten Dumpens finest, hon gav judge Judy -vibbar. Stenhård madame som sopade banan med kulturberikaren Carlos. Hennes son som körde Dumpens raggarbil höll sig mest i bakgrunden och gick mest runt och små fes lite, hans insats var inte storartad. En Skånepåg i bästa fall. När är Rivjärnet Thea tillbaka?
Citera
2023-10-10, 23:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Har du forskat på det? Empirin tillgänglig?
Visa hur vanligt det är då med 24 till 14, varför kör de inte på 14 direkt då, så slipper de ifrågasättas om det nu inte har någon betydelse. Klart det har betydelse att först skriva 24 till 14 annars kulle de inte använda den teknikaliteten.

Syftet är att fånga svaga män i stället för män som gör brott, i grunden en feministisk inställning. Gratulerar er som avbryter så fort ni ser 14, som nästa alla gör inkluderande mig, eller inte för jag raggar inte över huvud taget så jag ser inte 14 därmed.

Förklara för mig varför och syftet att 14 skriver 24 för att sedan gå ned till 14. Och kan gäddan avgöra vilket som är riktigt, 14 eller 24, det kan vara så att 24 som skojar gäddan. För vad kan de tro på när det finns två skilda uppgifter, lika trovärdiga båda eller lika otroliga båda?

Att först säga 24 ned till 14 kan aldrig fungera i tinget, för har gäddan accepterat båda tillstånden i chatten så är det avgjort att det ena tillståndet inte existerar, och vilket tillstånd gäddan trott på kan inte bevisas.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-10-10 kl. 23:52.
Citera
2023-10-10, 23:55
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Visa hur vanligt det är då med 24 till 14, varför kör de inte på 14 direkt då, så slipper de ifrågasättas om det nu inte har någon betydelse. Klart det har betydelse att först skriva 24 till 14 annars kulle de inte använda den teknikaliteten.

Syftet är att fånga svaga män i stället för män som gör brott, i grunden en feministisk inställning. Gratulerar er som avbryter så fort ni ser 14, som nästa alla gör inkluderande mig, eller inte för jag raggar inte över huvud taget så jag ser inte 14 därmed.

Förklara för mig varför och syftet att 14 skriver 24 för att sedan gå ned till 14. Och kan gäddan avgöra vilket som är riktigt, 14 eller 24, det kan vara så att 24 som skojar gäddan. För vad kan de tro på när det finns två skilda uppgifter, lika trovärdiga båda eller lika otroliga båda?

Att först säga 24 ned till 14 kan aldrig fungera i tinget, för har gäddan accepterat båda tillstånden i chatten så är det avgjort att det ena tillståndet inte existerar, och vilket tillstånd gäddan trott på kan inte bevisas.

Var någonstans har dom skrivit 24 för att sedan skriva 14?
Enda fallet där dom direkt ändrat ålder är tiktok-gäddan fast då var det en "17-åring" som ändra sig till "14-åring"
Citera
2023-10-11, 00:05
Medlem
Citat:

Det är du som påstår saker tvärsäkert om och om igen, då måste du ju ha någon erfarenhet av detta, eller hur? Annars är du ytterst opålitlig. Om du bara gissar får du skriva det också.
Citera
2023-10-11, 00:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Var någonstans har dom skrivit 24 för att sedan skriva 14?
Enda fallet där dom direkt ändrat ålder är tiktok-gäddan fast då var det en "17-åring" som ändra sig till "14-åring"
Flera fall, och alla fall då de bytt kanal från QX där är 18 min. QX har varit deras huvudkanal på senare tid. Till en som ströp sig själv sa de 28, fast den åldern ändrad de inte så han trodde han skulle träffa en 28 åring, en ålder vilket jag inte kan tycka är så dramatiskt fel, är ju typ giftasvuxen.
Citera
2023-10-11, 00:10
Medlem
Citat:
Flera fall, och alla fall då de bytt kanal från QX där är 18 min. QX har varit deras huvudkanal på senare tid. Till en som ströp sig själv sa de 28, fast den åldern ändrad de inte så han trodde han skulle träffa en 28 åring, en ålder vilket jag inte kan tycka är så dramatiskt fel, är ju typ giftasvuxen.
Du är så sjuk fixerad Ducky, hittar detaljer du fastnar på och missar liksom hela poängen för du ser EN pixel. ALLA dessa har chattat eller chattat och stämt träff med någon de trodde var under 15 och de fick veta det tidigt i chatten. Det vet du med.
Citera
2023-10-11, 00:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Det får du nog belägga med källa för att jag ska tro på det
Citera
2023-10-11, 01:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Du är så sjuk fixerad Ducky, hittar detaljer du fastnar på och missar liksom hela poängen för du ser EN pixel. ALLA dessa har chattat eller chattat och stämt träff med någon de trodde var under 15 och de fick veta det tidigt i chatten. Det vet du med.
Åter igen, var finns bevisen på att 14 först säger 18 28 38 för att sedan ändra sig till 14. Och var finns bevisen för att gäddan chattat om gäddan vetat 14 från början? Du nämner att de fått reda på 14 tidigt, det vet du dels inte för att chatten i den första kanalen finns inte med, dessutom har tiden inte större betydelse för män kan gå igång på nästan nolltid.
Citera
2023-10-11, 02:28
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Åter igen, var finns bevisen på att 14 först säger 18 28 38 för att sedan ändra sig till 14. Och var finns bevisen för att gäddan chattat om gäddan vetat 14 från början? Du nämner att de fått reda på 14 tidigt, det vet du dels inte för att chatten i den första kanalen finns inte med, dessutom har tiden inte större betydelse för män kan gå igång på nästan nolltid.

Om du hävdar att fiskarna hävdat en betydligt högre ålder tidigare i chatten än vad de senare uppger så får du bevisa det annars så hänvisa till någon källa annars hittar du bara på en massa strunt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in