2023-10-10, 16:58
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Vadå, ringde du honom? Kände du honom sedan tidigare? Varför la han inte på?

Nej jag känner honom inte men jag vet vem han är. Jag var trevlig å frågade hur han resonerar kring det hela. Jag lät han prata istället för att komma med påhopp
Citera
2023-10-10, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Nej jag känner honom inte men jag vet vem han är. Jag var trevlig å frågade hur han resonerar kring det hela. Jag lät han prata istället för att komma med påhopp

Tror du han kommer göra det igen?
Verkade han kränkt?
Citera
2023-10-10, 17:14
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:

Här är i princip hela samtalet
Citera
2023-10-10, 17:26
Citat:

Najs, bra jobbat och tack för inspelningen!
Han upplevs helt efterbliven. Hade han träffat en liten flicka hade han nog slagit henne.

Låter som en riktigt dryg jävla kuk det där. Hoppas han får sparken.

Synd att du inte frågade något om familjesituationen.
Citera
2023-10-10, 17:30
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Najs, bra jobbat och tack för inspelningen!
Han upplevs helt efterbliven. Hade han träffat en liten flicka hade han nog slagit henne.

Låter som en riktigt dryg jävla kuk det där. Hoppas han får sparken.

Synd att du inte frågade något om familjesituationen.

Ville inte va för på då hadde han nog inte svarat å mina frågor utan lagt på istället.
Citera
2023-10-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ville inte va för på då hadde han nog inte svarat å mina frågor utan lagt på istället.

Du är vuxen och sitter och ringer till ett barn. Två samtal gick till ett barn innen du hittade numret till rätt person. Känns som att du är ganska vidrig.
Citera
2023-10-10, 17:59
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkolin
Du är vuxen och sitter och ringer till ett barn. Två samtal gick till ett barn innen du hittade numret till rätt person. Känns som att du är ganska vidrig.

Tycker du det. Bad om ursäkt å la på. Sen är det ju inte någon annans än faderns fel att han har gjort som han gjort. Han borde plocka bort sina barns abonnemang så dom it står på honom nu efter vad som har hänt.
Citera
2023-10-10, 18:04
Medlem
Citat:

Pinsamt samtal, både du och gäddan. Tröttsamt med det jävla ADHD-mongot som sitter och fnissar i bakgrunden också.
Citera
2023-10-10, 18:06
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkolin

Hadde jag varit vidrig så hadde jag gått å trashat hela gubbens garage å hashtaggat gädda 290 över hela porten med sprayfärg.
Citera
2023-10-10, 18:06
Medlem
Citat:
Tycker du det. Bad om ursäkt å la på. Sen är det ju inte någon annans än faderns fel att han har gjort som han gjort. Han borde plocka bort sina barns abonnemang så dom it står på honom nu efter vad som har hänt.

Idiot. Även om han gjorde det, tror du verkligen alla söktjänster på internet uppdateras omedelbart? Du framstår som ett jävla bokstavsbarn i samtalet.

Anhöriga till peddot mår nog redan dåligt. De behöver inte bli terroriserade av efterblivna ADHD-mongon som ringer och stör.
Citera
2023-10-10, 18:08
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Idiot. Även om han gjorde det, tror du verkligen alla söktjänster på internet uppdateras omedelbart? Du framstår som ett jävla bokstavsbarn i samtalet.

Anhöriga till peddot mår nog redan dåligt. De behöver inte bli terroriserade av efterblivna ADHD-mongon som ringer och stör.
Jag råkade ringa t hans son. Frågade vart jag kommit han sa då sitt namn. Så nämnde inte ens vad som hadde hänt utan la på och bad om ursäkt. Har inte terroriserar någon
Citera
2023-10-10, 19:03
Medlem
Citat:
Jag råkade ringa t hans son. Frågade vart jag kommit han sa då sitt namn. Så nämnde inte ens vad som hadde hänt utan la på och bad om ursäkt. Har inte terroriserar någon

Du ringde honom strax efter 12 igår natt, och i eftermiddags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in