Citat:
Ursprungligen postat av
Hermi-Tage
Svaret är att de flesta är oroade över att att ge SD så mycket makt.
Det är otryggt att lämna över makten över Sverige till folk som tror att Ändå stavas Endå.
Om SD hade varit lite smidigare och tänkt framåt hade det gått bättre.
Björn Söder är ett praktexempel - Att hålla på och utpeka Bögrörelsen som pedofiler är ju inte så smart eller relevant.
Jag kan inte ta ansvar för SD:s tillkortakommanden dom är ju uppenbarligen inte kompetenta, men de har någon som andra inte har. En dialog som är närmre verkligheten och lösningar för de svenska folket.
Björn söder är på många sätt en mupp och de svarar lite på frågan varför folk inte vill rösta SD trotts deras uppenbara överlägsenhet i att förutse framtiden och sätta problemformuleringar bättre än andra partier.
Jag har dyslexi men de va bra att du enda förtog vad jag menade. Jag tror själv SD med rätt bakning kommer föra dom absolut ENDA realistiska förändringarna. Åtgärderna är många med de krävs en uns av hets mot invandrare som inte sköter sig för att lösa detta. Och polisen måste också skolas i den agendan. Svåra problem kräver svåra lösningar, vi har hamnat här och har inte pengarna att ordna detta på ett trevligt sett.