2023-10-10, 18:31
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-NATO
Fattar inte hur folk kan sitta och frossa i det.
Jag såg inslaget då jag trodde det var desinformation som är vanligt i krig mm.
Men det här fick mig att känna samma som när det kom nyheter om massakern i Norge där Breivik mördade barn på ett läger.
Citera
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
En politiker som skyddar sina egna beslut efter att skiten träffat fläkten, det har man aldrig sett förut. Om Iran vet att 6 miljarder är på väg så frigör det att använda andra pengar. Pengar som dessutom byttes mot gisslan, om jag inte missminner mig? Att hela världen håller på att gå ut i krig under Bidens ledning blir tydligare för varje dag som går.

Sant. Han är en svag och korkad demokrat som inte klarar av att dra i trådarna.
Citera
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Jag förnekar ingenting. Det stupar hundratals ukrainska soldater varje dag, och många av dem har västerländska vapen. Att det letar sig ut vapen på svarta marknaden är inte dugg konstigt när ryska soldater lägger beslag på allt de kan och säljer det. De tar ju för fan till och med tvättmaskiner under deras plundringståg.

Nej du lilla vännen. Om det nu är så att Hamas har använt vapen som har befunnits i Ukraina så kommer de från Ryssland och Iran.

Du har inte tillstymmelse av belägg för din anklagelse utan det är enbart en partsinlaga utifrån sedvanlig ryssnoja. Som jag länkat till tidigare har det ända sen kriget i Ukraina inleddes funnits stora farhågor om vapensvinn från det genomkorrumperade Ukraina. Då är det i så fall mer troligt att Hamas fått åtminstone en del av NATO-vapnen från talibanerna i Afghanistan.
Citera
2023-10-10, 18:32
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Så jävla vidrigt.
Utvisa Saadeh, 47, till jävla Gazaremsan omedelbart, tack. Och Mohannad och alla andra jävla Hamaskramare.

Det står i artikeln att han är från Syrien så det lär kanske bli lite knepigt att utvisa honom till Palestina…

Man borde väl dock kunna klassa honom som säkerhetsrisk och rycka hans uppehållstillstånd pga det och se om man kan återbörda honom till hans hemland, annars får han väl gå och dra här utan uppehållstillstånd till dess han kan återbördas.
Citera
2023-10-10, 18:32
Avslutad
Fy fan.

Jag såg precis något helt sjukt.

På Twitter. Den där tjejen som blev kidnappad och körd iväg på motorcykel, blev bränd levande runt en skock muslimer.

Hon fäktade och sprang upp och ner för att efter en stund resignera och dö.

Helt jävla sjukt. Videon försvann snabbt som fan.

Halva Flashback kommer säkert kalla mig lögnare.
Men låt oss se om ett par veckor. Då kanske ni också kan se skiten på Kaotic.com osv.

Någon idiotmuslim står och gapar i en megafon medans hon kämpar för sitt liv.

Vilka härliga människor.
Citera
2023-10-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Hamas är alltså en motståndsrörelse som uppstått då Israels ockupation och förtryck fortsatt oavsett om det varit en fredlig regim i Gaza eller ej. Tillslut tar man till det värsta för att det spelar liksom ingen roll om Fatah eller någon annan regim styr, förtrycket fortsätter och förvärras ändå.

Att ni ens jämför en motståndsrörelse utan de resurser som staten Israel har och förväntar er att de ska vara lika professionella är absurt.

Men islamhatandet gör er blinda för objektivitet tyvärr. Incellivet gör tyvärr det med pojkarna på flashback.
Du pratar alltså om det styrande partiet i Gaza remsan, de som alltså haft befolkningens mandat att inkassera skatter för att sen fördela dem så att de får maximal utveckling för regionen... De som istället för att investera intäkterna i regionens välfärd lagt dem på att stärka partiets egna milis
Citera
2023-10-10, 18:33
Medlem
krommees avatar
Vad försöker Israel uppnå med sin blockad mot Gaza?
Citera
2023-10-10, 18:34
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Fy fan.

På Twitter. Den där tjejen som blev kidnappad och körd iväg på motorcykel, blev bränd levande runt en skock muslimer.

Men låt oss se om ett par veckor. Då kanske ni också kan se skiten på Kaotic.com osv.

Vilka härliga människor.

Blev hon kidnappad på festivalen? Hur gammal kan hon ha varit?
Citera
2023-10-10, 18:35
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Finns fortfarande ingen källa på 40 dödade bäbisar.

Källa?

Varför bete sig som en barnunge och hitta på grejer? Är inte verkligheten tillräckligt hemsk?

Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Länk?

https://www.foxnews.com/world/40-babies-some-beheaded-found-israel-soldiers-hamas-attacked-village

Men då FOXNEWS inte passar som källa så frågar jag dig, vilken nyhetsbyrå passar??
Citera
2023-10-10, 18:35
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Vad försöker Israel uppnå med sin blockad mot Gaza?
Det är en klassisk belägringsteknik. Har använts i århundraden, om inte årtusenden.
Citera
2023-10-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Fy fan.

Vilka härliga människor.

Det stämmer. Klippet var uppe på "Kränkvärt" på Instagram igårkväll men verkar försvunnit där med.

Däremot är jag inte alls säker på att det varken är den tjejen eller att det vara ifrån nu.
Citera
2023-10-10, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AD-3sTrIpEs
Blev hon kidnappad på festivalen? Hur gammal kan hon ha varit?

Ja hon blev bortkörd på motorcykel medans hennes kille leddes iväg av några andra. Hon vänder sig om gråter och skriker. Filmad väldigt tydligt.

Hon hade samma kläder shorts osv på sig när hon brändes ihjäl.

Tror jag försökte ta en skärmdump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in