Citat:
Ursprungligen postat av
Plukke
Finns inte problemet med att flashback blir pk? Att mitt i allt skall alla kritiska frågor om invandring censureras?
Du menar fler användare som inte tycker att det är ballt att använda n-ordet mm stör er som hittar en gemenskap i okvädningsord riktat mot andra?
Vi lever inte i något politiskt korrekt samhälle. Jag raderade TikTok-appen igår pga att jag inte tål alla invandrare som muckar med polisen så fort de ser en polis i arbetet och samtidigt filmar eller invandrare som ljuger om att i Sverige är det illa och vi stjäl deras barn etcetera.
Jag är vänsterpartist. Du behöver inte gilla mina åsikter, eller att jag är här med antalet olika konton lint många andra men du kan inte anklaga mig för att vara pk.
Man ser en hel del invandrare och en del mörkhyade unga kvinnor uppleva samma åsikter likt mig om den där attityden man ser, eller kring problematiken som skapats. Men att du tycker att användningen av n-ordet och annat symbolerar den
egentligen korrekta politiska debatten gör inte många av oss andra pk, utan dig dum i huvudet.
Jag tog det som exempel och mitt svar berör vad för människor som brukar påstå att vi andra är hit och dit med massa grundlösa påståenden oftast genomsyrade av misogyni. Jag syftar inte på specifik användare och inte heller genom att säga du, utan du är den som det jag säger faktiskt passar in på.