2023-10-10, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Den springande punkten är, om denne skulle gjort det han gjort om inte Dumpen gjort som de gjort. Finns inga bevis på att barn gör som Dumpen i någon betydande omfattning, inget objekt inget brott.

Att enbart försöka belägga människor med skuld skam repressalier för något som knappast finns, är diktatoriskt. Diktator Sara och Patrik, personer som alltid har fått som de velat, blir till odågor.

Jo men som sagt det åligger ALLTID på den vuxnas ansvar att sluta sexchatta. Men inte då utan då växer hornen ut och de vill ha analsex och spruta dem i munnen o fan vet allt de skriver till det de tror är ett barn.

Det är ju helt otroligt att de fortsätter skriva till vad de tror är ett barn.

Att du gick på det förstår jag inte och var det inte du så var det gäddan som du försvarade som lät sig luras.

Men helt underbart att läsa chattarna och framförallt inget riktigt barn som råkade illa ut

Jag förstår att du/gäddan skäms men det hjälper inte att sitta på ett forum och försöka få upprättelse.

Tycker du/gäddan att ni har blivit orätt behandlade så istället för att skriva här så anmäl dem då och dra dem inför rätta.

Har du/gäddan rätt så väntar ju ett stort skadestånd.

Men vill inte vara i era kläder när mediecirkusen drar igång. Då får Du/ gäddan nagelfaras ännu mer 😁

EDIT: Dessutom så har Dumpen ekonomiska muskler OM de skulle fällas men förlorar du/ gäddan väntar höga rättegångskostnader.Det är det som är skillnaden för gäddorna är ju tämligen illa omtyckta och ken nog inte förvänta sig att någon större skara skulle hjälpa till att skramla ihop pengar.... Allt detta för att du/gäddan blev sugna på ett barn att våldta.
Senast redigerad av badasskickers 2023-10-10 kl. 06:23.
Citera
2023-10-10, 07:17
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Och det var förmodligen Dumpen som kontaktade dig och sa denne var 14 år. Tror inte en 14 åring kan regga sig och definitivt inte prata med vuxen. Då måste denne reggat sig som 18 åring för att prata med vuxen.

Exakt så gör Dumpen, inte en 14 åring. Känn dig blåst. Av dina favoriter. Mycket sällsynt en 14 satsar på random gubbe. De kör i så fall på sådana som de redan känner om de vill ha sprit.

Blåst på vad?
Jag tycker det är bra dom är ute och fiskar upp gäddor som i andra fall skulle våldta ett barn om tillfället skulle uppstå
Citera
2023-10-10, 07:48
Medlem
Citat:
Och om någon säger det är lättöl, och du ska köra hem efter, och när du fört glaset till munnen känner lukten och ska ta första klunken, så säger denna det är starköl. Kan du backa då, svårt även om du ej är alkoholist (pedofil).

Självklart om jag ska köra bil, då det är olagligt.
Skapligt stört att jämföra med att ta en klunk öl.
Citera
2023-10-10, 08:50
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Och om någon säger det är lättöl, och du ska köra hem efter, och när du fört glaset till munnen känner lukten och ska ta första klunken, så säger denna det är starköl. Kan du backa då, svårt även om du ej är alkoholist (pedofil).
Om jag bestämt att inte dricka så finns inte på kartan att jag skulle överväga att ändra mig pga lukten och drycken är nära munnen. Om jag av andra skäl skulle ångra att jag tog bilen och hade velat dricka, ja då skulle jag först överväga om det var värt besväret, möjligheter att lämna bilen och ta mig hem på annat sätt osv. Skulle absolut inte agera på impuls förrän jag löst logistiken.

Sen är det dålig jämförelse. Att någon visar sig vara yngre än man först trott skulle ju avbryta lusten omedelbart. Så nej man kan inte bli manipulerad av Dumpen, en normal man backar omodelbart.
Citera
2023-10-10, 09:53
Medlem
#290 har ju författartalang: "och låter ollonet nosa på din mus".

Citera
2023-10-10, 12:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Varför ska jag begära ut något från Dumpen? Det är inte jag som har panik och försöker smutskasta.

Däremot du verkar ju ha stora problem med det så som jag tidigare sagt så antingen är du en gädda eller så försöker du skydda en gädda.

Sen spelar det väl ingen roll vilka loggar det finns på QX för gäddan har ju chattar om sex med ett barn.

Oavsett hur chatten har börjat eller om barnet tog initiativ att börja sexchatta så är det den vuxnas ansvar att sätta stopp.

Måste kännas i hela kroppen när man får se sina vad mann trodde var privata chattar om sex med ett barn.

Det är ALLTID den vuxna som har ansvaret.
Orsaken att jag skriver att du ska ta det med Dumpen, är att du vill ha bevis på att det finns en förhistoria. Och att jag ska skicka loggar på det, loggar som inte dumpen ger ut.

Det är ALLTID den vuxna som har ansvar, helt rätt, Dumpenfolket är vuxna och har ansvar att presentera fakta neutralt, speciellt när det är så integritetskränkande får de inte framställa det värre än det är.
Citera
2023-10-10, 12:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Om jag bestämt att inte dricka så finns inte på kartan att jag skulle överväga att ändra mig pga lukten och drycken är nära munnen. Om jag av andra skäl skulle ångra att jag tog bilen och hade velat dricka, ja då skulle jag först överväga om det var värt besväret, möjligheter att lämna bilen och ta mig hem på annat sätt osv. Skulle absolut inte agera på impuls förrän jag löst logistiken.

Sen är det dålig jämförelse. Att någon visar sig vara yngre än man först trott skulle ju avbryta lusten omedelbart. Så nej man kan inte bli manipulerad av Dumpen, en normal man backar omodelbart.
Du är knappast man och vet inte hur män fungerar, och nej jag försvarar inte mig eller någon vän som torkat dit.
Citera
2023-10-10, 12:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det är väl gäddorna som ska känna sig blåste när de fortsätter chatta med det de tror är ett barn som de pratar sex med och som de sen vill våldta.
Bertil drog en uppgift att han blivit kontaktad av 14 och eftersom han inte drog det vidare kan han inte veta om det var just Dumpen. Jag hävdar fortfarande mycket bestämt att det är MYCKET sällsynt 14 raggar medelålder.
Citera
2023-10-10, 13:13
Medlem
whack-a-moles avatar
Det här är ett självmål från Dumpen, inte så att någon skulle anklaga dom för att vara intelligenta:

https://dumpen.se/2023/10/10/atal-vackt-mot-napp-163/

”Förhör med vittnet Sara Nilsson om hennes iakttagelser för att bevisa Sten xxxx spridit särskilt hänsynslöst övergreppsmaterial”

Implicit betyder det att S har tittat på barnporr och det ligger säkerligen material på någon dator/server hos Dumpen.

Är det lagligt, nej.

Varför fick inte Dumpen påhälsning av Polisen?
Citera
2023-10-10, 13:44
Medlem
Citat:
Bertil drog en uppgift att han blivit kontaktad av 14 och eftersom han inte drog det vidare kan han inte veta om det var just Dumpen. Jag hävdar fortfarande mycket bestämt att det är MYCKET sällsynt 14 raggar medelålder.

Jo men ändå nappar idioterna
Citera
2023-10-10, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Varför fick inte Dumpen påhälsning av Polisen?
För att Dumpen samarbetar med Polisen.
Citera
2023-10-10, 14:30
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
För att Dumpen samarbetar med Polisen.
Ta inte i så att du spricker nu. Dumpen begår ett lagbrott genom att titta på eländet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in