Citat:
Ursprungligen postat av
Shilohoha
Tror Th€rese Bodell har en städfirma..kanske skött städningen hemma hos Nina?
Självklart har hon storstilat bjudit flotta vänner på både sprit /luncher och middagar. Listan av krogar/barer där Nina spenderat ansenliga summor av de hemlösas matkassa är inget annat än Östermalms krogar för bättre bemedlade. Avskyvärd människa!
Herr och fru Ankar...don't get me started. HUR kan man sko sig på utsatta människor på det sättet för att leva la dolce vita. Och det stannar absolut inte på 100k, du får nog lägga till en nolla på det... Skämshatten är snudd på lika stor på Nikl@s Ankar som på Nina. Springa runt i media med gloria på huvudet om allt fint som görs för de mest utsatta i samhället och sedan debitiera sexsiffrigt konsultarvode på det.
Håller med dig, många fördettingar runt Nina som genom henne givits chans att roffa åt sig välgörenhetspengar öronmärkta för fattiga, hemlösa svenska pensionärer. Det där slinker inte undan på Ö-malm.
Ok förstod att fröken Bodell inte var kopplad till VDS. Om det är som du skriver är det helt sjukt. Allt är givetvis helt sjukt.
Såg även att fru Ankar fått några swishar från Nina. Undrar vad hon hade gjort för att få dem.
Om jag var paret Ankar skulle jag skämmas.
När jag lyssnade på Krim- podden från förhören med Nina kan jag bara säga
Herregud! Hon var ju helt blåst och när hon fick frågan om hon gjort något av detta för egen vinning och har han fått något av pengarna för egen del så svarade hon inte utan pratade bara om Jeanette.
Hon tyckte t.o.m. att det var hennes rättighet att åka taxi till och från jobbet varje dag.
Vilken anställd har såna rättigheter förutom Nina von Krustestierna?!
Jag tycker absolut man borde granska Herr Ankars förehavanden i företaget.
Skulle vara intressant att se armbanden om de någonsin existerade..
Helt absurt när man lyssnade på förhören.
Vilka råttor det finns.