2023-10-10, 06:59
Bannlyst
De videos som florerar visar ondskan hos muslimerna, helt jävla galna när de föser bakbundna unga flickor som har blödande sår skrikandes i panik medan muslimerna gapar och tjattrar som beväpnade schimpanser. Jag är stum av förvåning över hur fula palestinierna är, fula hatiskt förvridna ansikten som terroriserar civila oskyldiga på danspartyt.

Stackars arma israeler som bott med dessa vanskapta muslimer på andra sidan gränsen.
Citera
2023-10-10, 07:00
Avstängd
100 döda hittade på kibbutz Beeri. Kibbutzen hade en befolkning på 1047 således 10 % är utraderade.
Citera
2023-10-10, 07:02
Medlem
Migerationsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
De videos som florerar visar ondskan hos muslimerna, helt jävla galna när de föser bakbundna unga flickor som har blödande sår skrikandes i panik medan muslimerna gapar och tjattrar som beväpnade schimpanser. Jag är stum av förvåning över hur fula palestinierna är, fula hatiskt förvridna ansikten som terroriserar civila oskyldiga på danspartyt.

Stackars arma israeler som bott med dessa vanskapta muslimer på andra sidan gränsen.

Vi bor med dessa vanskapta muslimer i samma land. Stackars oss i Sverige.
Citera
2023-10-10, 07:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken

Det kommer att bli slut med det nu när dessa monster skall fördrivas ut till Egyptien.
Citera
2023-10-10, 07:04
Medlem
Madagascars avatar
Israel bombade en del i Gaza igår.

Är det så det kommer se ut de närmaste veckorna?

Jag har svårt att tro att Israel kommer gå in med marktrupper på länge. Kanske aldrig...
Citera
2023-10-10, 07:05
Medlem

Och Hamas och deras anhängare sitter och gråter om att omvärlden inte hjälper dom. Jag undrar varför...
Senast redigerad av Kratatch 2023-10-10 kl. 07:08.
Citera
2023-10-10, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Det kanske vi får veta i framtiden. Men just nu vet vi att Hamas har skitit i det blå skåpet och lyckats dra igång en utrotningskampanj emot sig själva.

Precis.
Det är så pass korkat att palestinierna nu signerat sin egna undergång. Någon har lurat dem i en fälla. Nu kan de fortsätta ta mark utan att omvärlden bryr sig. Rätt smart. De är ju kända för att vara smarta men omoraliska så min teori kanske inte är så långt från sanningen.

Det som talar för min teori är att Mossad inte var bättre förberedda. Jag tror att de var mer än förberedda. Synd att de tre paranteserna är bannlysta, de hade kunnat användas frekvent nu. Kanske admin fått en varning
Citera
2023-10-10, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Malmö* om du ska låtsas vara svensk så få i alla fall rätt på geografin.

Med tanke på 70st No-go zoner så ingår Malmö i det.
Citera
2023-10-10, 07:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Utlänningar döda i Israel (flera med dubbla medborgarskap) - Inte i Gaza

Argentina: sju döda, 15 saknade

Brasilien: 3 saknade

Chile: 2 saknade

Filipinerna: 7 saknade

Frankrike: 2 döda 14 saknade

Irland: 1 saknad

Italien: 2 saknade

Kambodja: 1 död

Kanada: 1 död 3 saknade

Mexiko: 2 gisslan

Nepal: 10 döda 1 saknad

Panama: 1 saknad

Paraguay: 2 saknade

Peru: 2 saknade

Ryssland: 1 död 4 saknade

Storbritannien: 1 död 1 saknad

Tanzania: 2 saknade

Thailand: 12 döda 11 gisslan

Tyskland: Flera gisslan

Ukraina: 2 döda

USA: 11 döda flera saknade

https://www.aljazeera.com/news/2023/10/10/what-we-know-the-number-of-foreigners-killed-missing-abducted-in-israel

Siffrorna kan ändras.

18 döda thailändare. Finns ca 5000 thailändska arbetare i Israel.

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/thai-diplomat-18-citizens-killed-by-hamas/
Citera
2023-10-10, 07:07
Bannlyst
Fy FAN vad det ser ut där efter nattens bombningar: https://www.youtube.com/watch?v=IcPPJqKsTR8 helt demolerat. Det där KAN palestinerna inte ha överlevt. Isåfall är de värre än kackerlackor.

Edit: Det var väl självaste FAN också, där är min själ överlevande Palestiner! Många dessutom, ser säkert ett 20-tal. Fy fan, fortsätt Bomba, Isse!
Senast redigerad av Vildblom 2023-10-10 kl. 07:10.
Citera
2023-10-10, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Precis.
Det är så pass korkat att palestinierna nu signerat sin egna undergång. Någon har lurat dem i en fälla. Nu kan de fortsätta ta mark utan att omvärlden bryr sig. Rätt smart. De är ju kända för att vara smarta men omoraliska så min teori kanske inte är så långt från sanningen.

Det som talar för min teori är att Mossad inte var bättre förberedda. Jag tror att de var mer än förberedda. Synd att de tre paranteserna är bannlysta, de hade kunnat användas frekvent nu. Kanske admin fått en varning

Ingen är allvetande. Mossad precis som CIA och andra är beroende av information från insidan. Får de inget sådant så famlar de runt i mörkret om de inte har ordentligt med tur.
Citera
2023-10-10, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
18 döda thailändare. Finns ca 5000 thailändska arbetare i Israel.

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/thai-diplomat-18-citizens-killed-by-hamas/

Ja siffrorna ändras hela tiden. Jag har hört siffror på 30 000 thailändare. Vet inte vad som är sant. Ja de finns där av två skäl

1 De får inte finnas i Saudi - regeln håller på mjukas upp

2 Israel tar gärna emot thailändare för minska antalet palestinska gästarbetare (Säkerhetsskäl)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in