Citat:
Gubben... NI HÅLLER PÅ DÖR UT? VAD ÄR DET SOM ÄR SVÅRBEGRIPLIGT?
https://www.arbetarbladet.se/2022-12-01/allt-farre-foder-barn--lagsta-siffran-pa-20-ar-e4w4V
Det är TVÄRKÖRT GUBBEN.
https://www.arbetarbladet.se/2022-12-01/allt-farre-foder-barn--lagsta-siffran-pa-20-ar-e4w4V
Det är TVÄRKÖRT GUBBEN.
Dör ut? Så jävla patetiskt. Vad är kört? Vad är problemet? Arbetarbladet vad är det för skit? Jag bryr mig inte om vilken jävla färg du har på huden. Jag är nämligen inte rasist som du. Jag konstaterar bara att om inte Sverige har ett Svenskt mindset och svensk kontext så är inte Sverige längre Sverige och då kommer inga invandrare från MENA hit längre. Så det hela löser sig naturligt. Sådana som du bör istället hoppas på att sakerna alltid ska vara som de alltid varit. Eller varför valde ni inte att invandra till Alaska, Sibirien eller Grönland istället för till Sverige? Sverige ligger på samma breddgrader som dessa nämnda områden och har exakt samma grundförutsättningar vad gäller klimat, och natur. Kanske någonting att fundera på innan man öppnar käften och häver ur sig en massa rasistiskt dravel? Det går an att sitta på ett café och spela Backgammon hela dagarna och tillbringa den ljumma natten med att studera stjärnorna i en evig bekymmersfri sommar och se skördarna avlösa varandra medans det svenska habitual tillståndet, det svenska ursprungliga tillståndet var en evig och daglig kamp för att överleva det helvete som var Sverige ända fram till mitten av 1800-talet då industrialismen kom och förändrade allt.
Ras är ingenting. Kultur, kynne och religion är allt. Man skulle kunna sammanfatta 7 miljoner års mänsklig historia och utveckling med tre ord; "Det svenska socialbidraget". Före det "Svenska socialbidraget" fanns ingenting, efter "Det svenska socialbidraget" finns ingenting. Det är apex för mänskligheten. Den yttersta punkten varifrån allt annat kan mätas. Skapelsens krona. Civilisationens middagshöjd. Peaken för mänskligheten. Endast Sverige svenska socialbidrag har. Det är helt unikt för världen. Utan "Det svenska socialbidraget" dess tankegods och ekosystem hade knappast någon invandrat till Sverige
Det är fullt naturligt att människor som har uppnått ett visst välstånd materiellt, fysiskt och mentalt inte kommer att föröka sig som råttor längre utan ser andra kvalitéer i livet. So what? Sverige har varit världen fattigaste land i årtusenden. Dagens Afghanistan och Somalia kan liknas vid bortskämda rikemansbarn i jämförelse. Vi höjde oss bokstavligt talat över ursoppan och leran ett tag eftersom det svenska kynnet och kulturen skapad av det hårda klimatet klickade oerhört bra med industrialiseringen. Nu sjunker vi långsamt ner i ursoppan och leran igen och det kanske är lika bra det. Den här jorden har för mycket människor redan. Runt två miljarder åtminstone behöver försvinna för att planeten kan må bra igen. Befolkningsökningen i tredje världen är ett stort problem och den största orsaken till miljöförstöring och klimatförändring.
Sedan för din upplysning; För det första, alla människor kommer att dö. För det andra hela mänskligheten kommer så småningom att dö ut. För det tredje mänskligheten kommer att uppgå i maskiner, bli förstärkta artificiellt både psykiskt och fysiskt och bli genetiskt modifierade. Människoraserna som vi känner dem kommer inte att existera om ett par hundra år. Vad är problemet med det? Du behöver inte vara med på resan utan kan ligga med aschlet i vädret och tillbe din primitiva pedofilgud om du vill?
Det är någonting mycket unket och rasistiskt över din fixering. Något mentalt stört. Jag märker också att du inte kan diskutera eller svara på inlägg utan är helt sjukligt fokuserad på att hata vita människor. Det är det enda du skriver här. Patetiskt. Åk hem till ditt land så mår du säkert psykiskt bättre så småningom.
Nu får det vara slut med OT här. Vi ska hålla oss till tråden innehåll och inte snacka en massa ovidkommande skit. Moderator får ha överseende hoppas jag.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-12-04 kl. 11:32.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-12-04 kl. 11:32.