Citat:
Ursprungligen postat av
25181
Jag kommer att vara sparsam med detaljer i tråden för att inte outa mig.
Jag har värsta sortens psykopat i min lägenhet som jag omöjligt kan bli av med. Den är en riktigt störd typ som njuter av att terrorisera, provocera, förnedra och hitta på lögner om mig konstant. Han blir bara värre och värre och han ger sig inte förrän han lyckas få mig vräkt. Innan jag hade oturen att möta psykopaten så kunde jag aldrig föreställa mig att det finns så störda typer som denna. Det var först när jag mötte detta smuts som jag också blev varse om vad en riktig psykopat är. Och värsta sorten dessutom.
Hur blir jag av med honom? Detta är en helt gränslös typ. Ingenting biter på honom. Absolut ingenting. Hans terror och förnedringar är extrema och blir bara värre och värre. Hans beteende är så extremt och jag gissar att det bara är en tidsfråga innan grannen ringer polisen.
När jag tidigare låst dörren och vägrat släppa in honom så har han stått i farstun och bankat samt ropat. Han har inte slutat förrän jag öppnat. Jag har enbart öppnat för att inte grannarna ska störas av honom. Med andra ord, han har aldrig haft någon nyckel hem till mig, men jag kan ändå inte bli av med honom.
Hur svårt kan det vara, på riktigt? Om du hade haft en ryggrad så skulle en människa som han inte varit ett problem menar jag.
Ring snuten för ofredande eller vad fan som helst? Vem står på kontraktet?
Sätt en jävla hammare i ansiktet på han nästa gång han vill in.
Men med största sannolikhet så är väl allt, tråden, skitsnack och ljugeri som vanligt i dagens flashback.