2023-10-09, 18:02
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
https://www.youtube.com/watch?v=IcPPJqKsTR8

Om jag bestämde i Israel så skulle jag bokstavligen bombat skiten 24/7. För utöver den självklara skadan man vill tillfoga så hade jag velat beröva dom sömnen och göra dom galna av sömnbrist.

Jag tror att du skulle sparka in öppna dörrar. Den psykiska ohälsan i Gaza City är troligen redan extremt utbredd med tanke på att staden i ett decennium har bombats randomly från ovan, och hela kvarter helt plötsligt kan jämnas med marken. Man måste vara på sin vakt där, för om det slår ner en knock bomb i närheten så måste man snabbt evakuera innan de riktiga bomberna kommer.

Att se på den där videostreamen + läsa realtidskommentarerna känns så jäkla avgrundsdjupt dystopiskt. Fy fan.
Citera
2023-10-09, 18:02
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Israel förvarnar Gaza-borna att lämna byggnader som ska bombas. Där har du den astronomiska skillnaden mellan att vara lite humanistisk trots allt i krig VS värre-än-djur-muslimer, din outbildade och oinformerade skabbhund.

Så sluta sprid desinformation.

Haha vad fan pratar du om? Förvarnar? Över 1000 människor har dött för att de har förvarnat?
Varför ens bomba om de ska förvarna?
Citera
2023-10-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeTempest
Samma individer som hyste förakt för Putins krigföring vid evakuerade storstäder sitter nu och tittar live när sionister pulveriserar civila byggnader i världens mest befolkningstäta landremsa

Det skulle gazaborna ha tänkt på innan de skickade sin militär över gränsen för att döda rejvande tjejer och småbarn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Ren terror bombning av Gaza nu. Pinsamt med folk som hyllar Israel. Precis samma skit som araber.
Och värre kommer det bli, finns ingen fredlig lösning på detta. Israel kommer förstöra och döda så många Hamas medlemmar som möjligt och det kommer dö civila i drivor. Inga vinnare, bara förlorare.
Citera
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Hur kan du skriva så, hur kan du skriva att Israel har demokrati när de slänger ut människor från deras hem?

Som Sverige då. Fast här ger man bort lägenheterna till andra länders invånare. Sedan får svennen ta miljonlån och sedan får svenne stå i skuld till bankerna livet ut. Eventuellt kan svenne sova i vännernas soffor, om svenne råkar ha några sådana.
Vad är skillnaden? Bitch!
Citera
2023-10-09, 18:04
Medlem
Skillnad:

När Hamas skjuter i en folkskara en fest medvetet ...så blir de hyllade, i Israel om det var en Israel som gjorde det får se insidan av en israelisk cell. Du kanske minns soldaten 2016 som sköt en oskadliggjord palestin fick fängelse...

så försök INTE..

Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Israel är lika äckliga som Hamas. Dödar också kvinnor och barn. Vad är skillnaden? Två smuts folk, araber och judar.
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Just i det här läget finns nog ingen förvarning.

Sluta anta saker. Netanyahu beskrev senast igår att det är så man agerar.
Citera
Avslutad
https://t.me/the_Right_People/24963 Hamas soldater intar en annan Israelisk bas och dödar många Israeliska soldater och stampar på liken. (Varning gore).
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2

Deras krig har nu pågått sedan andra världskriget.
Kommer nog aldrig ta slut heller

Möjligt, men nu hade de faktiskt en fred, som Hamas och Palestinierna bröt på fegaste sätt. Då har de förbrukat sin sympati, och kan lika gärna malas till grus. Det kan tydligen inte funka sämre än en tvåstatslösning
Citera
2023-10-09, 18:05
Medlem
Citat:
Haha vad fan pratar du om? Förvarnar? Över 1000 människor har dött för att de har förvarnat?

De brukade göra det. De bombar för att få bort HAMAS centraler. Brukade.

Nu har de gett en varning för hela området så alla som dör nu gör det för att de stannat kvar och inte tagit varningen på allvar.
Citera
Medlem
Citat:

En stor andel av dem är Hamas svin som skall dö oavsett.
Civila offer är tyvärr omöjligt att undvika.
Det skulle Hamas tänkt på i Lördags,men som vanligt var tankeverksamheten på ebarmligt låg nivå.
Muslimer är som sagt inga raketforskare precis.
Deras genpool är depraverad sedan generationer tillbaka.
Citera
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Det förklarar varför man inte rapporterade skadade då. TBI är inget man ser utan något man märker senare. Så inget "doldes". Och ingenstans läser jag att de evakuerades till något militär/sjukhus i Tyskland i hemlighet.

Men du kan väl peka ut vart det står för jag hittar det inte. OCh vart står det att de inte blev varnade av Iran innan?

Det är du som får backa upp ditt påstående om att Iran skulle ha förvarnat USA innan missilattacken. Vilket som var den massiv vilket framgår av min länk. Nedan kan du läsa om hur amerikanska soldater flögs till Tyskland för vård.

https://www.timesofisrael.com/pentagon-acknowledges-11-us-soldiers-were-hurt-in-iran-missile-strike/

Men har du förstått nu vad jag hävdar? Att Israel försöker få med sig USA i en attack mot Iran. Så du slipper angripa halmgubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in