Citat:
Ursprungligen postat av
Stalw
Som jag uppfattar det ja. Har också följt tråden noga. Men minns dock inte att någon faktiskt bekräftat att mannen på bilden faktiskt är Fabian utan att det faktiskt bara blivit en trådsanning. Finns flera videos på snubben om du kollar igenom TikTokanvändarens videos. För mig är det uppenbart samma person som påstås vara Fabbe. Har lagts upp en bild på ett kollage här i tråden med bilder på ”Fabbe” där han står bredvid en tjej (Alex, tiktokanvändaren jag länkat) så jag tolkar det som att denna snubbe faktiskt är Liam. Min gissning är att den person som rätt nyligen kommenterat och sagt att personen på bilderna inte alls är Fabbe förmodligen är denna Alex, eller någon i deras närhet.
Du har helt rätt ja att personen på fotona är samma person som på TikTok klippen. Näsan framförallt är tillräckligt för att direkt se att det är samma person. Ja det känns rimligt att någon tröttnat och vill nu rätta innan detta drev fortsätter snurra ytterligare en vecka.
Är dock skrämmande att ingen grävt mer (innan du gjorde det) utan att man harvat denna trådsanning i nästan en vecka istället.