2023-10-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
No matter how bad things are, they can always make things worse!

Han far med osanning med intentionen att vi ska bli oroliga. Men då ska han tänka på vad som hände med gäddorna och vad riktiga jurister kommer göra om en stämningsansökan skulle vidröra Dumpen.
De erkänner vad de har gjort för rättsväsendet och inför hela samhället. Sen kommer det yrkas på att man ska granska gäddornas elektronik med mera.

Man ska aldrig säga aldrig så vi kan vänta med spänning.

Precis! Jag tror han ljuger för jag vill se den gäddan som stämmer Dumpen med all den mediacirkus det med säkerhet skulle bli
I såna fall kan de lika gärna hänga en skylt på bröstet där det står: Jag söker barn att våldta.
Citera
2023-10-09, 09:44
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Precis! Jag tror han ljuger för jag vill se den gäddan som stämmer Dumpen med all den mediacirkus det med säkerhet skulle bli
I såna fall kan de lika gärna hänga en skylt på bröstet där det står: Jag söker barn att våldta.
Det är deras chatthistorik, bilder och telefonsamtal som kommer läggas fram för alla!
Det är det enda fokuset. Det går inte att göras på film! Vi behöver ett nytt ord för förnedring om det inträffar.
Citera
2023-10-09, 09:47
Medlem
Citat:
Det är deras chatthistorik, bilder och telefonsamtal som kommer läggas fram för alla!
Det är det enda fokuset. Det går inte att göras på film! Vi behöver ett nytt ord för förnedring om det inträffar.

Ser fram emot det väldigt mycket om så skulle ske.Jag tror dumpen skyddar sig själva genom detta då ingen gädda vill bli ännu mer utskämd.
Citera
2023-10-09, 10:14
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ser fram emot det väldigt mycket om så skulle ske.Jag tror dumpen skyddar sig själva genom detta då ingen gädda vill bli ännu mer utskämd.
Där sade du det.

En annan sak som repeteras av dumpenhatarna är att belysa oss att Dumpen gör allt för pengar. Det är rätt intressant tycker jag. De får gärna berätta vad de gör för pengar som anses vara värdefullare än att hjälpa barn.
Om de inte förstår att det inte är att utnyttja barn så kan de räkna ut hur mycket de tjänade på att sexchatta med barn.
Citera
2023-10-09, 10:22
Medlem
Citat:
Där sade du det.

En annan sak som repeteras av dumpenhatarna är att belysa oss att Dumpen gör allt för pengar. Det är rätt intressant tycker jag. De får gärna berätta vad de gör för pengar som anses vara värdefullare än att hjälpa barn.
Om de inte förstår att det inte är att utnyttja barn så kan de räkna ut hur mycket de tjänade på att sexchatta med barn.

De tjänade inte ett skit istället förlorade dem ALLT.
Citera
2023-10-09, 10:55
Medlem
Bertil.1987s avatar
Nog för att medieuppmärksamheten gäddorna kommer drabbas av vid en eventuell förtalsprocess

Men utöver det så handlar det om oerhörta rättegångskostnader dom tvingas betala ifall dom förlorar och med tanke på att deras ekonomi redan sedan innan är dålig så är det nog inte något dom vill riskera
Citera
2023-10-09, 11:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Dumpen bryter mot upphovsrätten när dom publicerar bilder från chattar på sin webbsida. Dom har inte tillstånd från personen som har tagit bilden. Videos är svårt att få bort pga att dom spelas in på allmän plats. Men åker Dumpen på ett märkbart skadestånd lär KFM utmäta sajten och lägga ned eländet.
Upphovsrätt alltså? Du tycker alltså att dessa smutsiga snablar uppnår verkshöjd? Rent trams från din sida.
Citera
2023-10-09, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Upphovsrätt alltså? Du tycker alltså att dessa smutsiga snablar uppnår verkshöjd? Rent trams från din sida.

Hoppas han drar Dumpen inför rätta!! Det skulle vara underbart och sen se dem förlora med stora kostnader som följd.

Men han kommer aldrig våga och är för feg.
Citera
2023-10-09, 14:24
Medlem
Citat:
Hoppas han drar Dumpen inför rätta!! Det skulle vara underbart och sen se dem förlora med stora kostnader som följd.

Citerar mig själv! Precis som övriga gäddor är fega och inte vågar dra Dumpen inför rätta!!
Dumpen skyddar sig själv genom detta och det vet gäddorna!! Vem vill stämma Dumpen liksom och hänga ut sig en gång till? Vet ni alla gäddor det finns inget annat sätt än att ni personligen går in och stämmer Dumpen för i en stämning kan man inte vara anonym.
Ni är fega stackare som bara vågar utmana barn online och inget annat. Hoppas ni gör det enda rätta och antingen lämnar Sverige eller söker hjälp.....Finns tyvärr inget annat sätt för er gäddor.
Citera
2023-10-09, 14:32
Medlem
Citat:

Ja och lite roligt när de ska bevisa att kukarna tillhör dem.
Antar att de skulle va tvungna att göra runkvideos där man ser både kukarna och deras ansikte 😂
Citera
2023-10-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Ja och lite roligt när de ska bevisa att kukarna tillhör dem.
Antar att de skulle va tvungna att göra runkvideos där man ser både kukarna och deras ansikte 😂

Det behövs absolut inte. De har redan gjort bort sig i chattarna.... Fyfan vad kul det måste vara att chattarna man trodde var privata är ute till allmän beskådan ..Jag skrattar varenda gång över gäddornas dumhet...Helt jävla intelligens befriat...Riskerar Fru/Sambo hus liv... hur fan tänker dem...hur tänker de?
Citera
2023-10-09, 14:43
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Men dumparna är inga brottsutredningar det är chattar som visar hur en vuxen försöker få till en träff i sexuellt syfte med ett barn det är en jävla skillnad.
Visst är det illa att de chattar, men utifrån vem som tar upp avgör hur illa det är, för att vi som läser ska kunna göra en seriös bedömning utifrån vår egen bedömning måste chattarna redovisas neutralt. Det finns indikationer på att de presenterar dem så det verkar som gäddan tog första steget, och det är inte så jag vill ha informationen för att kunna göra en egen bedömning. Jag tänker inte visa något exempel, men det finns tveksamheter, och tveksamheter gillar jag inte, bevisligen har de kastat om ordningen på dumparna, om det är avsiktligt eller slarv, är ungefär lika illa, det berövar oss möjligheten att förstå, och kan misshaga gäddan.

Och om de är etablerade media är de i princip skyldiga att ge båda sidor utrymme, att ge den andra sidan möjlighet att försvara sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in