Citat:
Överdrifternas mästare.
Igår begrep du inte ens att Maja var aggressiv timmar innan mord och tyckte inte det var nåt att bry sig om. Ironiserar ständigt över ordet bitchig:
Ett ordval som kommer från två olika vakter i FUP ang Maja samma kväll.
Du har dålig koll på fup (du har väl inte ens läst den?) och då blir väl slutsatserna därefter.
... Förutom att allt som oftast öht inte kunna begripa vad som skrivs.
Det finns ingen mildare syn på Maja i det jag skrev. Jag beskrev däremot vad jag tror MAJA har för syn på det hela.
Läs om, läs rätt innan du försöker plocka poäng.
.
Igår begrep du inte ens att Maja var aggressiv timmar innan mord och tyckte inte det var nåt att bry sig om. Ironiserar ständigt över ordet bitchig:
Ett ordval som kommer från två olika vakter i FUP ang Maja samma kväll.
Du har dålig koll på fup (du har väl inte ens läst den?) och då blir väl slutsatserna därefter.
... Förutom att allt som oftast öht inte kunna begripa vad som skrivs.
Det finns ingen mildare syn på Maja i det jag skrev. Jag beskrev däremot vad jag tror MAJA har för syn på det hela.
Läs om, läs rätt innan du försöker plocka poäng.
.
Ingen är väl skickligare än du att bygga upp luftslott av "ingenting".
Bygget Maja "made in hell" har pågått ett tag nu, och tex har du använt jokern som ett bevis för att Maja har en psykkopat som idol, är lömsk och döljer saker för utredningen när hon berättar om besöket på strippklubben, genom att framställa sig som präktig när hon undanhåller (herregud) sökningar på nattklubbar (oj flera stycken, dvs HELT vanliga nattklubbar och Chat Noir. Och nej, Maja sökte inte på ordet strippklubb som du försökte med).
Finns massor av byggen som du bygger upp mot Maja som är rena rama överdrifter, en del helt utan minsta bäring (ex dölja sökningarna).
Lite som att bygga upp ett liknade bygge mot H*anna D genom bl a enorm tyngd åt hennes ord till Stefan efter fruktansvärda bråk som höll i sig i dagar, där barnen kom i kläm (underdrift) genom att inte få gehör för behov av att stanna hemma från skolan pga av huvudvärk, kaninernas burar som hotade deras existens, avsagd föräldraskap och Gud vet vad.
Du menar att Majas bundenhet till Johanna fins inga som helst bevis för (i FUP, som därigenom är då bevisat), utan "ondskan" den finns därmed bevis för.