Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Varför hotade hon BO? Man blir inte förvånad. Det är numera vida känt att Fabians mamma är fullblodspsykopat. Hon borde låsas in på Rågården med särskild utskrivningsprövning, för sitt och sin omgivnings bästa. Hon är även en fara för allmänheten när hon kraschar in sin bil i andra trafikanter och slår hederligt folk på käften.
Inte undra på att Fabbelito den lågbegåvade tattaren tar efter och blir som sin mamma. Frågan är varför hans biologiska pappa inte tog sitt ansvar, när den psykiskt sjuka exhustrun var bort om all kontroll?
Var det inte mamman till Henriks ex S som hade hotat honom?
Inte M.L, mamman till GMG.
Skulle hon ha hotat Henrik och sedan publicerat efterlysningen på honom?