2023-10-09, 09:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Ja
Självklart är det väll smärtsamt när sossarna skickat miljarder i bidrag till Palestina dvs Hamas.
Tror att till och med vänster median nu tycker att det är lite pinsamt.
Handlar om att man har inte folk på plats och man måste förlita sig till andra nyhetskällor, Så ta nu och gnugga ur sömnen och sluta yra!
Citera
2023-10-09, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Firades säkert i alla 70st sk. särskilt utsatta zoner. I Rinkeby hade dom kanske ringdans runt fontänen? Vem vet?

Kommer polisen slå till hårt på sociala medier när muslimerna hetsar mot judarna precis som svenska staten i flera år har åtalat och trakasserat svenska pensionärer för HMF?
Citera
2023-10-09, 09:21
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Nu brister din logik ännu mer. Såpass mycket att jag inte ens förstår vad fan du menar?
Jag vill att människor skall leva i fred. Jag vill att en människa som dödar en civil människa skall dömas till det hårdaste tillgängliga straffet.
Vill du inte det, musse?

Jo men absolut vill jag det, när börjar vi tillämpa det? När ska du erkänna Israel som mördare, de plundrar palestinska barn på organ. Räcker inte det?
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Första stenen kastades av Israel när man slängde ut människor från deras hem, byggde nya bostäder åt nya judar från USA.

Är du förvånad över Palestinas hat? Har inte du hat mot gängkriminella som har tagit över våra samhällen?
Bittra, ja vad förväntar du dig. De har tagit folks hem!
Du jämför alltså Sverige och Danmark? Hahaha herre min gud!
Ja men låt oss göra det då, skulle du låta Danmark ta över Sverige? Eller ska du vara bitter?

Du tror att Ryssland kastade första stenen? Du har mycket att lära dig!

Man började bråka långt tidigare, förmodligen redan före första världskriget.

Visst är det trist att förlora sitt hem, men i de flesta fall hände det här för 75 år sedan, och är något man måste släppa.

Det är i princip bara palestinierna som sitter fast i 30-40-talet på det där sättet, och det har inte varit bra för dem.
Citera
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Fucking idiot, alltihopa är ett flyktingläger, kolla en karta, de får inte lämna området

Dom kan åka från gaza till palestina.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemExp1
Det vi ville har redan hänt vilket är att förnedra Israel sen så ska du veta att Israel har över 200 gisslan som de måste frita, du tror för högt som vanligt om dina pappers tigrar 😂😂

Ännu en komplett verklighetsfrånvänd arab som inte fattar flaska.
Du tror att Hamas har minsta lilla militära chans emot Israael..som i stort sett på egen hand fullkomligt utklassade Egypten,Jordanien,Syrien mm redan 1973?...:-)

Fortsätt du att med din lilla villfarelse.
Hamas kommer att elimineras oavsett ändå..och Gazaremsan kommer aldrig mera att kunna utgöra den terrorbas som den hittills tillåtits vara.
Citera
2023-10-09, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Handlar om att man har inte folk på plats och man måste förlita sig till andra nyhetskällor, Så ta nu och gnugga ur sömnen och sluta yra!
Oj
En vänsterbliven har vaknat och trätt in i tråden, välkommen.
Sossarnas bidrag till Hamas har redan börjat ifrågasättas, så gnugga du dina ögon, du kommer att ha en del att försvara i en nära framtid.
Citera
2023-10-09, 09:23
Medlem
The-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Och det har inte palestina heller så vad svammöar du själv om???

Jag talar om palestinsk mark enligt två statlösningen, som Israel sakta men säkert tar över.
Citera
Medlem
Svitjod88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Small som fan i Gaza för 10 min sedan, live reportern på aljazeera fick till och med ta skydd.

Israel har jämnat 4 moske’r med marken rapporterade de precis.

Så visst kommer fyrverkerierna att fortsätta i Gaza.

Härligt! Hoppas det var fullsatt i samtliga.
Citera
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Vad som kommer att ske?

1. Gaza kommer att jämnas med marken och Israel tar kontroll över Gaza igen.
2. Al Aqsa mosken sprängs
3. Israel fördriver palestinierna mot Jordanien och tar över hela Västbanken.

2 fronter säkrade. Detta kommer att skapa ett lugn i Israel på lång sikt.

Freden mellan Israel och Jordanien/Egyptien kommer att vara intakt.

Hoppas så att man slipper höra om denna skit och alla jävla "Free Palestine"-hippies
Citera
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Den stora vedergällningen från Israel kommer väl inte så länge Hamas har gisslan?

Det finns ju en del judar sedan gammalt i Gaza också, utöver gisslan. De fanns ju där tidigare men araberna fördrev de flesta 1929.

Så jag tror inte gisslansituationen är avgörande. Israel har förklarat krig, det gör man ju inte om man förhandlar om gisslan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Fucking idiot, alltihopa är ett flyktingläger, de tillåts inte ha någon stat eller vara medborgare, kolla en karta, de får inte lämna området

Frågan är varför Egypten stängt inne dem, de kan ju öppna sin gräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in