2023-10-09, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det är vad de gör.

Om en grupp med människor får reda på att nån är en gädda så är det farväl och då är det preventivt.
Vi kan ta i så att de förstår. Minst fem gäddor har begått självmord. Nån som vill redogöra hur de ska förgripa sig på barn nu?

Det är sorgligt att se tagit sina liv men samtidigt så om de inte hade sökt barn i sexuellt syfte så hade de aldrig behövt skämmas så mycket att de valde att avsluta.

Då det finns en hel del gäddor härinne som skriver så tangentbordet glöder är ju ett sätt för dem att försvara sina misstag.

Detta gör de nog istället för att avsluta sina liv liksom ett försvar.

Men jag glädjer mig åt att omgivningen vet om vad de är för slags personer så skammen kommer de ALDRIG undan och SKA inte komma undan den heller

Har man sökt efter att barn att våldta så ska man skämmas.Ge fan i barnen sök hjälp istället så behöver gäddorna inte gå med skammen hur enkelt som helst
Citera
2023-10-09, 06:41
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det är sorgligt att se tagit sina liv men samtidigt så om de inte hade sökt barn i sexuellt syfte så hade de aldrig behövt skämmas så mycket att de valde att avsluta.

Då det finns en hel del gäddor härinne som skriver så tangentbordet glöder är ju ett sätt för dem att försvara sina misstag.

Detta gör de nog istället för att avsluta sina liv liksom ett försvar.

Men jag glädjer mig åt att omgivningen vet om vad de är för slags personer så skammen kommer de ALDRIG undan och SKA inte komma undan den heller

Har man sökt efter att barn att våldta så ska man skämmas.Ge fan i barnen sök hjälp istället så behöver gäddorna inte gå med skammen hur enkelt som helst
Självmord är bland det värsta som kan hända.
Tror inte det är bevisat om alla fallen var självmord men om en person begår självmord för att andra fick reda på sanningen så är det färdigargumenterat när det kommer till alla aspekter inom det här ämnet.

Vi väljer inte våra tankar men vi har en spärr. De som har sexuella tankar om barn vet att pedofiler är avskydda av världen. De som inte går till handling har en spärr och det är snarare de som har ökad självmordsrisk om vi tänker helt logiskt.
Gäddorna tillhör inte den kategorin. De söker efter barn.
Citera
2023-10-09, 06:54
Medlem
Citat:
Självmord är bland det värsta som kan hända.
Tror inte det är bevisat om alla fallen var självmord men om en person begår självmord för att andra fick reda på sanningen så är det färdigargumenterat när det kommer till alla aspekter inom det här ämnet.

Vi väljer inte våra tankar men vi har en spärr. De som har sexuella tankar om barn vet att pedofiler är avskydda av världen. De som inte går till handling har en spärr och det är snarare de som har ökad självmordsrisk om vi tänker helt logiskt.
Gäddorna tillhör inte den kategorin. De söker efter barn.

Mycket bra skrivet.
Citera
2023-10-09, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Det är också lite roligt att alla ni sektmedlemmar antar att bara för att vi är emot dumpen så raggar vi konstant på småtjejer. Du vet väl det att man kan vara emot dumpen samtidigt som man håller sig till tjejer över 20?

Du kanske inte raggar på småtjejer som du säger!!!
Kanske småpojkar istället?

Jag kan inte förstå hur du kan vara inne här och försvara gäddorna om du inte är en själv för att det är det du gör när du skriver.
Citera
2023-10-09, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Ansökningar har gjorts av mig samt fler här inne. En sak är säker, jurister undersöker Dumpen i rådande stund. Samt för att ta reda på hur pengarna når Saras fickor. De hänsynslösa aggressiva Dumpen-fansen har all anledning att känna oro just nu!

Jag ser fram emot att läsa vem av er gäddor som stämt Dumpen! Har ni inte förnedrat er själva tillräckligt utan att synas i domstolen också så precis ALLA får reda på vilka ni är.

Ser fram emot detta då alla handlingar blir offentliga :-)
Citera
2023-10-09, 09:28
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Jag ser fram emot att läsa vem av er gäddor som stämt Dumpen! Har ni inte förnedrat er själva tillräckligt utan att synas i domstolen också så precis ALLA får reda på vilka ni är.

Ser fram emot detta då alla handlingar blir offentliga :-)
No matter how bad things are, they can always make things worse!

Han far med osanning med intentionen att vi ska bli oroliga. Men då ska han tänka på vad som hände med gäddorna och vad riktiga jurister kommer göra om en stämningsansökan skulle vidröra Dumpen.
De erkänner vad de har gjort för rättsväsendet och inför hela samhället. Sen kommer det yrkas på att man ska granska gäddornas elektronik med mera.

Man ska aldrig säga aldrig så vi kan vänta med spänning.
Senast redigerad av sunless 2023-10-09 kl. 10:19.
Citera
2023-10-09, 09:32
Medlem
Citat:
No matter how bad things are, they can always make things worse!

Han far med osanning med intentionen att vi ska bli oroliga. Men då ska han tänka på vad som hände med gäddorna och vad riktiga jurister kommer göra om en stämningsansökan skulle vidröra Dumpen.
De erkänner vad de har gjort för rättsväsendet och inför hela samhället. Sen kommer det yrkas på att man ska granska gäddornas elektronik med mera.

Man ska aldrig säga aldrig så vi kan vänta med spänning.

Precis! Jag tror han ljuger för jag vill se den gäddan som stämmer Dumpen med all den mediacirkus det med säkerhet skulle bli
I såna fall kan de lika gärna hänga en skylt på bröstet där det står: Jag söker barn att våldta.
Citera
2023-10-09, 09:44
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Precis! Jag tror han ljuger för jag vill se den gäddan som stämmer Dumpen med all den mediacirkus det med säkerhet skulle bli
I såna fall kan de lika gärna hänga en skylt på bröstet där det står: Jag söker barn att våldta.
Det är deras chatthistorik, bilder och telefonsamtal som kommer läggas fram för alla!
Det är det enda fokuset. Det går inte att göras på film! Vi behöver ett nytt ord för förnedring om det inträffar.
Citera
2023-10-09, 09:47
Medlem
Citat:
Det är deras chatthistorik, bilder och telefonsamtal som kommer läggas fram för alla!
Det är det enda fokuset. Det går inte att göras på film! Vi behöver ett nytt ord för förnedring om det inträffar.

Ser fram emot det väldigt mycket om så skulle ske.Jag tror dumpen skyddar sig själva genom detta då ingen gädda vill bli ännu mer utskämd.
Citera
2023-10-09, 10:14
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ser fram emot det väldigt mycket om så skulle ske.Jag tror dumpen skyddar sig själva genom detta då ingen gädda vill bli ännu mer utskämd.
Där sade du det.

En annan sak som repeteras av dumpenhatarna är att belysa oss att Dumpen gör allt för pengar. Det är rätt intressant tycker jag. De får gärna berätta vad de gör för pengar som anses vara värdefullare än att hjälpa barn.
Om de inte förstår att det inte är att utnyttja barn så kan de räkna ut hur mycket de tjänade på att sexchatta med barn.
Citera
2023-10-09, 10:22
Medlem
Citat:
Där sade du det.

En annan sak som repeteras av dumpenhatarna är att belysa oss att Dumpen gör allt för pengar. Det är rätt intressant tycker jag. De får gärna berätta vad de gör för pengar som anses vara värdefullare än att hjälpa barn.
Om de inte förstår att det inte är att utnyttja barn så kan de räkna ut hur mycket de tjänade på att sexchatta med barn.

De tjänade inte ett skit istället förlorade dem ALLT.
Citera
2023-10-09, 10:55
Medlem
Bertil.1987s avatar
Nog för att medieuppmärksamheten gäddorna kommer drabbas av vid en eventuell förtalsprocess

Men utöver det så handlar det om oerhörta rättegångskostnader dom tvingas betala ifall dom förlorar och med tanke på att deras ekonomi redan sedan innan är dålig så är det nog inte något dom vill riskera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in