2023-10-09, 04:00
Bannlyst
Senaste gäddan är ju helt körd #289.
Känner till dumpen och pratar med en fejkröst, vilket man hör, han får inte dom bevis han vill ha för att undvika bli uthängd på dumpen, ändå åker han dit för att träffa henne, vilken jävla idiot.
Bra att han åkte fast.
Citera
2023-10-09, 04:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Senaste gäddan är ju helt körd #289.
Känner till dumpen och pratar med en fejkröst, vilket man hör, han får inte dom bevis han vill ha för att undvika bli uthängd på dumpen, ändå åker han dit för att träffa henne, vilken jävla idiot.
Bra att han åkte fast.
Riktigt megaretard den gäddan. Men inte mindre farlig för lågbegåvade ungdomar för det. Man hör ju på honom att han tror att hon är efterbliven och manipulerar henne som ini helvete.
Citera
2023-10-09, 04:36
Bannlyst
Något som slår mig med alla gäddor som blir uthängda, är att dom alla är "under average" rent utseende mässigt. Rent ut sagt äckliga pedofiler. Många har ju en partner där hemma, så antingen får dom inte till det så ofta eller så har dom en enorm sexdrift.
Citera
2023-10-09, 05:09
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Något som slår mig med alla gäddor som blir uthängda, är att dom alla är "under average" rent utseende mässigt. Rent ut sagt äckliga pedofiler. Många har ju en partner där hemma, så antingen får dom inte till det så ofta eller så har dom en enorm sexdrift.

Eller så drömmer dom om att få våldta flickor och ser sin chans när tillfälle ges
Citera
2023-10-09, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Alltså ibland undrar jag om dumpen är ett enda stort socialt experiment. Att vi alla är lurade och det är skådisar de hyrt in.

Lyssnade på telefonsamtalet mellan den senaste gäddan och fiskaren. Fiskaren låter ju PRECIS som Skurt!! Hur faaaan kan man gå på det där.

Läser vidare i chatten och inser att nu får nog dumpen skärpa sig och byta fiskare. Hur många 14 åringar använder ordet "klingar" tex? Idioten skriver ju som en gammal gubbe??
Ja, det finns brutalt mycket i deras chattar som avslöjar dem. De försöker skriva ungdomligt, typ ”vgd” eller ”nt”, men sen slinker det in ord som ”klingar”, eller andra gammaldags uttryck som ingen under 50 använder. En gång stämde de ju träff på Domus!

Finns otroligt mycket förbättringspotential i det rent språkliga i fiskandet. Man kanske skulle ta in några 20-25 åringar som får göra jobbet istället. De lägger ner så mycket tid på det hela men tappar garanterat många gäddor som ser igenom det språkliga.
Citera
2023-10-09, 06:51
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Ja, det finns brutalt mycket i deras chattar som avslöjar dem. De försöker skriva ungdomligt, typ ”vgd” eller ”nt”, men sen slinker det in ord som ”klingar”, eller andra gammaldags uttryck som ingen under 50 använder. En gång stämde de ju träff på Domus!

Finns otroligt mycket förbättringspotential i det rent språkliga i fiskandet. Man kanske skulle ta in några 20-25 åringar som får göra jobbet istället. De lägger ner så mycket tid på det hela men tappar garanterat många gäddor som ser igenom det språkliga.

Hahaha Domus 😅😅

Ja det är pinsamt faktiskt. Undrar hur många som slinker undan. Det är ju det kusliga. Att de är så här dåliga men lyckas ändå fånga gäddor. Tänk då alla peddos som har lite hjärna. De är fan de farligaste och de kommer aldrig hamna på dumpen.

Sara om du läser detta så snälla ta ett omtag med fiskarna och rensa ut och ersätt med bättre förmågor. Ni har inte många månader kvar som det ser ut nu.
Citera
2023-10-09, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Hahaha vilken bränd jävel 289 är. Röstsamtalet på 22 min är guld

Tjejen låter som en utvecklingstörd 8-åring snarare än en 13-åring.

Hur orkar ni lyssna på hela samtalet? Jag fick nog efter en minut. Så jävla pinsam människa.
Citera
2023-10-09, 07:43
Medlem
StigEngstroms avatar
Episk konfrontation.
Taggarna utåt till max innan allt på slutet sjunker in.
Det är nog första gången en gädda säger "fuck you"
Blir av med Sara och Patrik genom att med nöd och näppe klara sig förbi en nedkommande tågbom.
Citera
2023-10-09, 07:46
Avslutad
Kan ingen länka till dumpen i den lokala gruppen sista peddotnskrivit i
Citera
2023-10-09, 07:53
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Hur orkar ni lyssna på hela samtalet? Jag fick nog efter en minut. Så jävla pinsam människa.

Den där är ju helt kalaskorkad. Orkade inte heller lyssna på samtalet mer än starten. Han pratar som att han på riktigt är efter i utvecklingen. Dessutom verkar han inte veta hur barn blir till utan tror att det är mängden sperma som avgör. Pinsam och blåst.
Citera
2023-10-09, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Episk konfrontation.
Taggarna utåt till max innan allt på slutet sjunker in.
Det är nog första gången en gädda säger "fuck you"
Blir av med Sara och Patrik genom att med nöd och näppe klara sig förbi en nedkommande tågbom.

Och ändå var han livrädd för att hamna på Dumpen.
Så blir det när man tänker med kukhuvudet.

Riktigt otäck man detta. Hans röst gjorde så jag fick gåshud och kan inte med ord förklara vad jag skulle vilja göra med denna äckliga man. Börjar med att "Först går vi och köper en glass" Det lät som att hen talade till ett litet litet barn .Fyfan vilka tankar som går runt i det huvudet.
Senast redigerad av badasskickers 2023-10-09 kl. 07:59. Anledning: Felstavning
Citera
2023-10-09, 07:59
Avslutad
Vad hemskt på slutet i filmen när Patrik blev instängd innanför järnvägsbommarna och filmen bröts!! Och gäddan bara gick vidare helt nonchalant. Jävla skäggäckelgädda!

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in